4 سال پیش 4 اسلاید 219 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • واقعا نمیفهمم چرا همچین کارایی میکنن؟
    من تا مدتی فیک میخوندم فهمیدم همه +۱۸ شدن از اون موقع به بعد از فیکشن متنفر شدم
    بس کنین دیگه تورو هفت جد بنگتن بس کنید 😱
    فکرشو بکن کاراشون به جایی کشیده که بیگ‌هیت بیانیه داده💔

  • _نوشیدن‌شیرتوت‌فرنگی🍓🥛•-•
    _هوممم
    آنیو‌استرابریم🍓•-•
    ما‌𝐗𝐒𝐍𝐎𝐖هستیم🐳💕گروهمون‌از⁴ تادختر‌بیوتیفول‌تشکیل‌شده🥢🌸•-•
    میجو_جینا_سوجین_سولار❄🌧
    به‌فن‌هامون‌میگیمsnow🌝❄به‌معنای‌برف🌝💕
    اسنوی‌مامیشی‌لاولی؟ 🥺❄•-•
    صاری‌بابت‌کام‌تبلیغ🍭🍻•-•

  • عه نگاه بارون حق میاددددد
    _میجو

  • منم موافقم فن فیک نوشتن خب یجورایی عادیه خیلیا از آرتیست یا شخصیت موردعلاقشون فن فیک مینویسن ولی دیگه نه اینکه فیک های بنویسیم

  • اینو کی داده بود من ندیدم ؟

    • دقیقا!

  • من هم فیک مینویسم و هم میخونم ولی +18 نه میخونم نه مینویسم
    الانم دارم یدونه فیک مینویسم ولی اصلا +18 نمیکنمش چون اصلا دوست ندارم و اگر ببینم گزارش میکنم.

  • اوهوم واقعا بعضی وقتا شورشو در میارن

  • باهات خیییلی موافقم والا خیلی شورشو در اوردن ایناچیه مینویسین

  • من فیک ننوشتم تاحالا فقط داستان زندگیم رو نوشته بودم

  • اوه یا خدا
    چرا من اینو ندیدم تازه نوتیف داده ولی خدایی خیلی ابرو ریزیه که فنا باعث آزار آرتیست میشن تازه اسم خودشونم میزارن آرمی خب خراب میکنید فندومو

    • 👍👏💔💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.