4 سال پیش 7 اسلاید 1,110 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (82)
  • پستت خوب بود
    اگه میشه یه سر به پست منم بزن ولایکش کن

  • واقعا با همتون موافقم👍😕

  • ولی دختر بودن سخت تره درک میکنید چی میگم؟
    ولی خب اونام سختی میکشن هممون سختی میکشیم ولی تو ایران ما دخترا بیشتر!🥲🌚

  • پ بقیش؟
    توی بدترین شرایط باید کار کنی تا خرج زندگیتو دربیاری تازه اگه بتونی یکی از قسطاتو نصفشو بدی
    عاشق یه نفر بشی بعد اون پاشه بره با یکی دیگه
    حتی خونوادتم بهت محل ندن
    کلی فش بخوری تا مبادا کارت یا موقعیتتو از دست بدی
    به هیچ کدوم از رویاهات نتونی برسی
    کلی فشار که باید درس بخونی تازه اون همه درس هیچ جا به دردت نخوره
    احساساتتو پنهون کنی تا از احساست سوء استفاده نکن

  • من دخترم ولی واقعا پسر بودن سخته مثلا اگه فن یه سلبریتی و آیدول دختر باشی بهت هیت میدن و همش بهت تهمت سی.گاری بودن میزنن😐

  • دختر بودن سخته پسر بودن سخته کلا ادم بودن سخته🙂

  • دخترم و پسرا رو درک میکنم
    دختر بودن سختی داره
    پسر بودن هم سختی داره

  • پسرا میتونن برن عشق و حال 😀😐😹به هر حال بازم دلم موخاد پسمل باشم 🚶‍♀️🚬

    • خب هم دخملا هم پسملا مشکلات خودشون رو دارن 🔫🚶‍♀️🚬

  • دخترایی رو دیدم که از پسرا بد میگن ناغافل که اونها هم مثل خودشون انسان آن😢
    من دخترم و واقعا پسرا رو درک میکنم

  • بنده من دخترم و از اینکه پسرا این همه درد میکشن دلم میخواد گریه کنم درسته دخترم ولی انسانم و حق اینو ندارم که بین دختر و پسر فرق بزارم ای کاش همه هم با نظرم موافق باشن نه تبعیض جنسیتی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.