5 سال پیش 6 اسلاید 666 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • آخه مرد عنکبوتی کو سوپرگرل کو

  • تور جادوش بیشره برنده تور
    واندا خیلی اسون بتمنو میبره
    ایرومن با یک گلوله کریبتو نایت سوپر منو میکشه
    ویژن چون تو وات ایف سنگ ابدیت داشت
    اسپایدر من تار کریبتو نایت میزنه
    ئ

    • چی میزنی حالت خوبی کریبتونایت فقط مال جهان دیسی

  • از سازنده تست شرم از تور قوی تره شرم ۶ خدا تو بدن هست تو یک خدا همون رعدو برق شز رعد برق دار شز سرعت رعدو برق مقاومت در هد سوپر من داشتن شش متحد به این دقت کن

    • اگه به متحد باشه یک ازگارد هوای ثور رو داره بله ثور کلاسیک ضعیف بوده اما الان سیلور سرفر رو به راحتی شکست میده

  • تو طرفدار مارول و دیسی نیستی... واقعا که🙄

    • دنبال فضولش بودم چه زود پیدا شد

  • بعضی ها رقیب خوبی برای هم نبودن باید یک وجه مشترکی براشون پیدا میکردی مثلاً مرد آهنی با بتمن هردو خرپول و یک انسان یک با زره و تجهیزات مبارزه می‌کنند نه که بیای با سوپر من مقایسه کنی سوپرمن با کاپیتان مارول بهتر بود

    • نه سوپرمن باید با سنتری مقایسه بشه

  • ببخشید فکر کنم ویژن از واندروومن قوی تره چون ویژن هم میتونه پرواز کنه هم میتونه لیزر بزنه و هم میتونه از اجسام ردبشه ولی واندروومن هیچکدوم از این ها را نمیتونه انجام بده پس ویژن قوی تره

    • راست میگی

    • ویژن خدا نیست نیمه خدا هم نیست اما واندوومن هست دختر زوعوس و واندر مومن قدرت پرواز داره دستبند های که خیلی قوی آند. شمشیر. نشکن خیلی قوی سپر خیلی قوی با این حرف ها باز فکر می‌کنی ویژن قوی تر

    • ویلن های واندروومن خدایان هستن که ویژن توی خوابش هم نمی‌بینه

  • همه رو درست زدم😘😘😘😘😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.