5 سال پیش 10 اسلاید 305 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • من همیشه پام میخوره به لبه مبل یاتخت درد داره شدیدددددددد یعنی دردش از شکنجه بیشتره اوووففففف
    ۱ به مامانمون میگیم منو ساعت ۱۰ بیدار کن ساعت ۸ میاد بالا سرمون میگه :پاشو دیگه ساعت ۱۰ رد شد دیر میشه ها نگا ساعت ۱۱ هست پاشو دیگه تا لنگ ظهر میخوابه
    سوال ۶ واسه منم پیش اومده

  • حالا بگم بدترین و اعصاب خورد کن ترین اتفاق زندگیم چی بود...
    یه بار سالگرد فوت پدربزرگم بود، بعد مامانم و... خلاصه که همه میخواستن برن مسجد.
    دو تا پسر فامیلامون هم بودن که یکیشون 1 سال ازم بزرگتر و یکیشون 1 سال ازم کوچتر بود...
    بعد این دو تا میخواستن بمونن خونه، منم حوصله نداشتم با مامانم اینا برم مسحد پس با این دو تا خل و چل موندم تو خونه...
    جونم بگه براتون که........ ینی اینقد اذیتم کردن که دیگه ترجیح میدم برم مسجد با این دو تا پت و مت خونه نمونم...-_- *_*

    • خیلی افتضاحه میدونم
      منم برادرم و پسر خالم هم سن هستن
      پیشم بمونن فقط اعصاب خود میکنن
      درست عین پت و مت
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ششمی برای من اتفاق افتاده از نوع بدششششش
    داشتم خواب بی تی اس رو میدیدم خیلی باحال هم بود تو فاز های جنایی و.... بود که مامانم چهار ساعت بالا سرم: بلند شو کلاستتتتتتتت بلند شو کلاست شروععععع شد!
    حالا با اخم بلند شدم دیدم ساعت 11 اس در حالی که کلاسم ساعت 1 شروع میشه *_*
    بعدشم مادر بزرگوار اون قدر غر زد سرم که کل اون خواب یادم رفته فقط یادمه جنایی بود و از بی تی اس و تااااااماااام *_*

    • 😂😂😂😂😂😂😂از دست این مامانا
      نظرات رو خوندم مثل اینکه مامان هیچکس اجازه نمیده ادامه خوابتونو از بی تی اس ببینین😂😂😁😁😅😅

  • .حتما اگه خواستی یه اتفاق اعصاب خورد کن که ازش متنفری و زیاد برات اتفاق میوفته رو کامنت کن😁😁😁
    مرسی که تستو انجام دادی😃😃
    نظرات فراموش نشه😇😇
    مرسی🤩🤩
    خداحافظ.....👋🏻👋🏻👋🏻
    یه اتفاق اعصاب خورد کن
    مثل اینکه منتظر پارت بعد یه تست باشی، بعد هر چی گزینه ها رو می زنی تا متن بعد بیاد نمیاد، اون صحنه می خوای زمین و زمان یکی بشه😂😡
    خیلی درست و دقیق بود
    بی صبرانه منتظر پارت بعد داستانتم😊😇

    • واییی منم دقیقا مشکلم همینه😂

    • دقیقاااااااا منم همین طور! یه داستانی بود هزار بار زدم اسلاید بعدش نیومد
      هزار بار هم رفتتم بیرون دوباره اومدم تو تست بازم نیومد!!!!!!

    • 😂😂😂😂😂

  • سوال ۶ برای من هم اتقاق افتاده ...بعد جالبش اینجاست که صدات میزنن پاشو لنگه ظهره بیدار میشی میبینی ۸ صبحه😂😂😂😑😑😑

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.