4 سال پیش 4 اسلاید 18 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (84)
  • اجی هستی؟

  • من سرم شلوغه همینم که از تستچی نرفتم جای شکر دره... من همیشه همه رو یادم هست...
    _همون کارینا که گفتی(😑

  • عاجی‌رفتی؟):

    • نه عاجی نمیدونم چرا من جواب همه رو دادم جز تو عشقم ببخشید🥺💔

  • یون هی ام از اسکای گرلز رفت

  • چو عضو صابق قبل از من و تو توی گروه بود دیشب از سه صبح تا هشت صبح عمل پیوند کلیه داشت و امدوارم حالش خوب باشه

  • آجی بخشیددددد
    میشه نرییییی ترو خدا 💔
    ب خدا من چند روزه حالم خیلیییی بد بود
    خواهش میکنم ازم دلخور نباش
    هر چی بهم بگی حق داری ولی فقط نرو

    • رفته جواب منم نمیده دلتنگشم😖

    • من بیشتر 💔
      ای کاش برگرده

    • اخه یه سال تمام کنار هم انگ خوندیم و نوشتیم که تهش بشه این؟
      از اونایی که اینا ذو بهش گفتن بدم میاد

    • منظورت منم ؟

    • نه اونایی که گفتن نبیننش چرا باید از تو متنفر باشم

    • اوکی 🙃

    • ببین من اجی شارلوتشم
      این سرتقی که من میشناسمااااا هرچقدرم بهش اصرار کنی برنمیگرده😐😔

    • هیییی دیگه نمد چی بگم 💔

    • اجییی من فدات بشم انقد به فکرمی؟🥺💗

    • برگشتی آجی جونم ؟

    • اره آجی جونم چرا برنگردم تا وقتی شمارو دارم اخه قشنگم🙂💕

    • خیلی خوشحالم که برگشتی 💞

  • ما با بلو اسکای یه تعدادی از اعضا مونو از دست داده بودیم و با همدیگه جمع شدیم می خوایم اسم گروهو بزاریم اسکای گرلز البته جای اعضای سابق بلو اسکای و تو و جینی خالیه

  • هر اتفاقی که افتاد اینجا مینویسم بعدا بخونش

  • هیناتااااا

  • کاری ندارم چی صدات میزنن تو برای مت هنوز اون یونگ هه کوچولوییی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.