السلام و علیک://// اینجا واسه چیه عاخههه
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
السلام و علیک://// اینجا واسه چیه عاخههه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ارمی هستم و بنفش کردم😎💜🎶
💜💜💜💜😀😀😀😀
👽 این اشتباه اومد
عالیه✨👽
اجی من بنفش کردم همه بنفش کردن😂
اجی ببخشید نتونستم بیام توی تستات پیدات نمیکردم
منو میشناسی من ملیسام
سلام عشقم بله که میشناسمت آجی جونم😃💖💖💖
وایییی😹😹😹همه آرمیا بوراهه😹😹😹
اها اجی من تورو دنبال نکردم گمت کردم☺
😂😂
بنفش کردم ولی آرمی نیستم!
اوهوم
بنفش کلا رنگ قشنگیه🙂💜
منم
اره من بنفش کردم حاضر✋🏻
لیلیلیلییییی🤣👌🏻
عهه منم بنفش کردمح😹💜
عههه ماشالا آرمیا🤣
فالوییبفالو:)
واای شاید باورت نشه ولی منم بنفش کردم 😂😂💔ارمیییی
دیدیییییی
ارمی همشون بنفش میکنن فک کنم🤣
سلام عيدت مبارک 💜🍫
سال خوبی داشته باشی 💜🍫
سلام عزیزم😍
عید تو هم مبارک همچنینننن😍💜💜💜💜