4 سال پیش 4 اسلاید 89 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • کیوت✨

  • ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم
    ²⁰⁰ تایی کنین بک میدم

  • تو مسابقت شرکت کردم بیزحمت جواب میدی اگر منتشر بشه

    • هنوز نیومده برام 😁 اومد ثبتش میکنم😗

    • ممنونم مرسیییی پرسیده بودم از چه کتابایی استفاده کردی که تو تیزهوشان رتبه تک رقمی آوردی؟ و اینکه ششم قبول شدی یا نهم؟ واینکه بیرون کلاس میرفتی؟ یا تو مدرسه تون کار میکردن؟

    • برای تیزهوشان من واسه ورودی پایه هفتم شرکت کردم قبول شدم و از کتاب ET و IQ و هوش کمپلکس کار می کردم و اواخر هم از کتاب هوش اسمارتیز تست میزدم و مدرسه کلاس گذاشت ولی من شرکت نکردم بیرون کلاس میرفتم آموزشگاه قلم سفید اسلامشهر تو خیابون کاشانی 🙃

    • خوشبحالت کاش جای تو بودم

    • فدات عزیزم😗💜
      نه چرا جای من باشی🙃سعی کن خیلی بهتر از من باشی😀❤
      فقط تلاش کن..
      هر وقت خسته شدی یا کم آوردی به تهش فکر کن بازم تلاش کن💜
      قطعا میتونی💚💚💚
      آجی میشی کیوت؟ 💙

    • حتماااا کویینم چشمم میشم من مهلا هستم ۱۵ساله از تبریز و اینکه نه بیرون کلاس میرم هوشم فوقالعاده نیس و مدرسه ام هم کار نمیکنه تو چی خوشگلم؟❤❤❤💓💓💓💓🌺🌹💖♥😻

    • خوشبختم آجی مهلا💜
      کیانا ام ۱۴ سالمه
      خودتو دست کم نگیر موفق میشی😉❤❤❤

    • خوشبختم اجی کیانای خوشگل و مهربونم♥💖💜💞💗😻

    • فدات کیوتم😍💜💜💜

  • حیح ما نمیتونیم ببینیم چون مامانم نمیزارع فیلتر شکن مونو رشن کنیم😢😢

    • عاخی🥺💔
      اشکال نداره مهم اینه تووی قلبت چیه😗💜

    • راست میگی😧😧

    • یسس مای سوییتی😗💜
      الان خیلی ها به هر دلیلی شرایط دیدن پسرا رو ندارن و فقط میتونن ویدیو های قبلا رو ببینن و بعضیا هم به خاطر خانوادشون حتی اینارو هم نمیتونن ببینن...
      هیچ کدوم از اینا مهم نیست🙃
      مهم اینه تو با تمام وجودت آرمی هستی و اونا تووی قلبتن❤این چیزیه که مهمه🙃 💜

    • بل بله
      من خوش حالم چون میخوام ۱۰ سال دیگه برم کنسرت
      بی تی اس😆😆

  • چه موهاش کیوت بوددددددددددد 😭😭😭😭

    • آره 🥺🥺🥺🤍

    • آرههههههه خعلیییییسمسنسمسنمسنس🥺🙈🙈🙈🙈🙈🙈 🍓🍓🍓❤💞❤💞🍓❤💞🍓❤

    • 😭😭😭😭

  • عررررررررررررررررررررر
    عشـ....قـم💖🙊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.