سلام ما امدوم با یه تست سم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام ما امدوم با یه تست سم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسمم نیلرام هستش و مامانم برام اسممو انتخاب کرده و به معنای فرشته یا نگهبان(نمیدونم کدوم یکی😂) برف و باران و تگرگ
اسمم ملیسا عه آخر اسمم اسم یکی از اعضای بلک پینک میشه لیسا 😂
معنیشو نمیدونم و بابام انتخاب کرده🗿🗽
اسمم مهسان
به معنای ماه
مهسان ؟
یا مهسا ؟
هر دو هم معنیشون خیلی قشنگه
باران یعنی بارون
از این واضح تر؟😂
بابام انتخاب کرده
اره خیلی واضحه
مرسی از نظرت
بابام انتخابش کرده اسمم مهدیا هست خیلی اسم مسخره ایه معنی رو نمیدونم
حالا خدا رو شکر که اسمم مهدیاست چون مامانم میخواست اسممو بزاره فتانه😂😂😂😂 بابام گفت نه مهدیا خوبه
عه اره مهدیا قشنگه نه اتفاقا اسم من مسخره اس
نه خیر خیلی خوشگله
نه میا اسم واقعیم نیست میا اسم مستعارمه
اسم واقعیت چیه؟