10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حقققققققققققققققققققققققققققققققققصص
❤️😁
💝
عالییی عزیزم مرسییی😍❤️
🥺❤️فداتم
نشی حیفی 💜😙
🥺💝❤️
حققققق
🙃❤️
عالییی بود:))
تنکس هانی😁❤️
بوس پس کلت:))
های کیوتی💜
من جونجه هستم🍨یه سولوئیست
به فن هام میگن everything/همه چیز💜🍨
میخوای اوریتینگ من بشی؟ لطفا حمایتم کن🍨🖤
فنت میشم😁
ممنون کیوتی🍨🖤
💖
عزیزم 😐
من چرا هر جا باید برم اینو باید بگم 😂
این مربوط به سولو استن بودن هست نه ساسنگ فن بودن 😂🤌🏻
آره اشتباه کیبورده😐😂
😐😂😂
💥😂
ادامه...
بیشتر از اون تستچی اجازه نداد بنویسم
وسه تا گربه نر اسم سگمم کارلی واسم گربه هامم:۱_موچی۲_لئو۳_لوکا🖤💜💖🍡
لایت استیک:لایت استیک ایتزی (البته به جای zروشkهست)🖤💜
وسولوایست میخوام بشم😊😊
سلام کاربر گرامی⚡
میدونستی چطوری کره ای حرف بزنی😊
زبونتو سعی کن بچسبونی به ارنجت و بگی حافظ🙃
چیکیلیک ازت عکس گرفتم 😂📸
حالا اگه میخوای پخشش نکنم فالوم کن و به تستام سر بزن💚
بدو بدو 😐
زود باش بینم😐
تهدید نیست😐
غلط میکنی نری😐
برو بینم 🤣
😂
_واقعا نامجون زشته کی گفته زشت نیست
_کی گفته شوگا خوش قلبه
_کی گفته صدای جیمین خوبه ؟
_کی گفته جیهوپ آزا دهنده نیست؟
هااا؟ بابا بس کنین دیگه . نه نامجون زشته ، نه شوگا سرده ، نه جیهوپ آزار دهنده ست نه جیمین بد صداست
خیلیا دنبال بهونه میگردن نمیتونن درست چیزی رو ببینن نمیتونن بفهمن اصلا. مهم نیست
دقیقا تازشم هیچ انسانی کامل نیست🙂
#حق
با همشون خیلی بشدت موافقم🙂
کاش میفهمیدن
کاش💖🙂