4 سال پیش 5 اسلاید 159 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

🔗 سازنده پیشنهاد می‌کند:

گمشده p32

هلو گایز😃.. خب کم کم داریم به پارت‌های پایانی نزدیک می‌شیم😁.. راستی برای اونایی...

مشاهده

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • عالی بود

  • بعدی چی شد😩

    • هوف.. ۶ اسلاید نوشتم امروز😐❤
      خودت گفتی طولانی ش کن وگرنه می‌زاشتمش..

    • الان می‌رم میزارمش

    • چرا تستچی اینطوری می‌کنه؟😐
      پیام‌هایی که قبلا پایین بود اومدن بالا.. بالایی ها رفتن پایین..

    • گمشده p32 (بررسی)
      7 سوال صحیح/غلط 0 نظر 0 مرتبه انجام شده 9 ساعت پیش ثبت شده دسترسی: عمومی
      تست شما در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد.


      گفتم اعلام وضعیت کنم..

    • 🤣😐باش
      این روزا خیلی دیر منتشر میکنن مسابقه فک میکنی چه شکلی ام منم منتشر نشده😑

    • 😑💔
      هعییی

    • راستی منتشر شده.. خواستی بیا بخونش
      😐❤

  • چرا پارت بعد رو نمیزاری😩
    پارت بعد رو گزاشتم، برو ببین😐❤

    • جون امروز حالم زیاد خوش نبود😐❤
      دارم می‌نویسمش... احتمال تا فردا بزارم..

    • 😃... (بعد صد سال😐❤.. ناراحت نشی.. شوخی کردم فقط..)
      اومدم آی اومدم من😄

    • خب پس استراحت کن😐
      در هین استراحتت هم پارت بعد رو بزار😐

    • 😐❤ (😂)

  • عالییییییییییییییییییییییی بود
    ج چ : من میدونم بریجت دیگه

    • مرسییییی😘
      بله بله درست می‌فرمایید😂❤

  • عالی بود;-)
    ج چ:دختر تام و سابین:|

    • مرسی😘

    • خواهش میکنم;-)

    • یه سوال.... از کجا فهمیدی؟🤨 (ج چالش😐)

    • خب اون اتاق مال مرینت بوده دیگه و خب مرینت هم دختر تام و سابین پس اون اتاق دختره اوناس و چون اون هم گفت این اتاق مال منه معنیش اینه که اون دختر تام و سابینه که اون اتاق مال اون هست :-)

    • 😁❤

    • ❤;-)

  • عاااااااااااااااااااااااالی
    ج‌چ:اممممممممم فک کنم دخترخاله مرینته چون تو یه داستان دیگه اسم دخترخاله مرینت بریجت بود

    • مرسییی😘
      من چیکار داستان‌های دیگه دارم😅.. ولی مرسی بابت حدست😘 (فقط بخاطر شباهت اسمشون این اسم رو گذاشتم😐❤)

    • هممممم یه پیشنهاد
      تازگیا خیلی موضوع رو طولانی میکنی و هر پارت در مورد یه چیز حرف میزدی مثلا الان درباره رفتن ادرین به خونه مرینت اینا بود درسته اخرش درمورد مرینت هم بودا ولی به نظر من یا طولانی تر کن پارت هارو یا خلاصه کن ادم خسته نشه

    • همممم... باشه
      سعی می‌کنم

  • چرا دقیقا تست شخصی شده؟😐
    هعییی

  • چرا سوال رو با سوال جواب میدی من پرسیدم برایت چه.. (یک چی بزار) بعد رفتم نتیجه تو به جای اینکه جواب بدی سوال میپرسی😐

  • البته توی یه دنیای دیگه

  • بریجیت=مرینت

    • 😅❤ یه جورایی درست می‌گی...
      فقط یه جورایی😐❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.