4 سال پیش 6 اسلاید 108 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • فالویی بک بده 💆🏻‍♀️🍻

  • منم عاشق مورتال کمبت و ماینکرفت و کالاف دیوتی ام. تو مورتال کمبت شخصیت های نوب سایبات و ساب زیرو و تو کالاف گوست رو دوست دارم. نقاط اشتراکمون زیاده😐✋

  • داداش میشی ممدم 13 ساله بیو گرافیم داخل پروفایلم هست

    • سلام ممد آره پویان 13 منم بیوگرافی گذلشتم اگ خواستی برو ببین

    • عه حواسم نبود اینجا تست بیوگرافیمه😂😶💔

  • منم عاشقق ماینکرافتنمممم

  • ط ک شبیه منی😐
    ول مح از کتاب خوندن بدم میاد😐
    موهام بچه ک بودم فر بود ول صاف شدن😐

  • یه عکس از خودت بزار
    اگه میتونی

    • شاید گذاشتم....ولی صورتمو نمی ذارم😂😐

    • بنظرم نگیم بهم آجی یا داداش چون واقعا آجی یا داداش نیستم، دوستیم 🙂
      البته با خیلی کم شناخت🥰

    • من ک مشکلی ندارم اسمتو بگو با اسم صدات می کنم🙂

    • آیسان

    • اسم تو پویان بود؟

    • اره

    • 🙃

  • داداش میشی دخترم ۱۱ سالمه 😋

    • البته😁پسرم 12 سالمه

    • پرفایلم و اسمم رو عوض کردم گمم نکنی

    • نع گمت نمی کنم

    • 😘

    • میخوام خودت رو ببینم داداش 😄
      مثلا کجات رو میزاری؟

  • اسمت چیه😁

  • اسمت توی املت آرکید چیه باهم ماینکرافت بازی کنیم؟چند سالته

    • املتو نشنیدم تا حالا ولی دو تا اکانت دارم🙃

    • اونو بریزی میتونی آنلاین بازی کنی Abolkin اسم اکانت منه اگه نصب کردی بگو

  • های ❤️
    من جنی هستم مدیر کمپانی A-S💕
    کمپانی A-S کاراموز قبول میکنه💗
    تکلیف نداری ❤️
    بعد از پر کردن یه فرم دبیو میکنی 💕
    حقوق هم میگیری💞
    ساری برای کامنت 😔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.