4 سال پیش 8 اسلاید 323 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (105)
  • من به مادربزرگم عکس بی تی اس و تی اکس تی رو نشون دادم می‌گفت چقد خوشگلن دیگه هیچکس رو نگفتم |:
    خواهرم قبول کرد که من آرمیم همین |:

    • وایی پروفایلت... بایست یونجونه؟
      البته من آرمیم(آرمی خیلی جوگیر😂)ولی یونجونم میدوستم
      منکه غیر دوستام فقط مامانم درکم میکنه و فکر کنم همین کافیه

    • آره بایسم یونجونه
      داخل بی تی اس بایسم شوگاست ولی همه رو خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

    • آهاا منم🙂

  • خدا شانس بده چه😢
    مامان پایه ای 😐
    عالی بود 🤍

  • حاجی خوش ب حالت چ ننع پایع ای داری..
    خدا شانس بدع:|

    • منکه عاشقشم حالا عنوانشو اینا بخاطر طنز بودنشه😐👌🏻
      خداند ازین مامان ها به همه عطا بفرماید صلوات🙂

    • همین

  • وای چه مامانی داری , من عکسشون رو والپیپر گوشیم می کنم خوشش نمیاد چه برسه که عکس اونارو بزاره😂
    آرمیه ?

    • میگه خوشش میاد ازشون😂
      مخصوصن از قیافه هاشونم تعریف کرده
      والا دستی دستی دارم آرمیش میکنم😐بایسشم شوگاست
      امروزم گفت وی بامزس😂

  • جررر‌مامانت‌خعبی.خوبه

  • اتفاقا خیلی خوبههه 😍ک اولش فک‌کردم ازون تست هایی ک میگن نگین ب خونواده چون هیت میدن و دعوا میکنن و ایناس

    • نمیدونستم چی بنویسم همینجوری نوشتم یه چیزی🤦🏻‍♀️

    • منم همین فکر رو میکردم

  • 😂🦥🗿مامان منم دقیقا همینه با یه چیزی انقدر شوخی می‌کنه ومیگه از گفتنش پشیمون میشی🔫😐

  • وایییی چ مامان پایه ایی خوش ب حالت🥲🥲

  • خوش باحالتون مامانتون آرمی هست خواهر من میگه بی تی اس و بلک پینک چیه فقط کیم سوهیون و لی مین هو 🤦‍♀️ما هم هروز بخاطر اینکه خواهرم میگه لی مین هو خوشگل تر از وی و کوک هست و من میگم خواهر من بفهم وی با کوک خوشگل ترن دعوا داریم تا حالا سه چهار تا ظرف شکوندیم و مامان من اصلا نمیدونه🙅‍♀️

    • من هم لی مین هو هم چا اون وو رو خیلی دوست دارم ولی نه در حد بی تی اس😐

    • منم

    • وایی جررررر😄😄😄 من خودم لی مین هو رو دوس دارم ولی تهیونگ و کوک خیلیی ناز ترن 🥲😍

    • صحیح

  • منی که مامان بابام آرمی ان :)💜
    بایس مامانم تهیونگ و جین ، بایس بابام کوکی و شوگا :›💜
    خودمم تک فرزندم خواهر برادر ندارم ^_^❤
    منو این همه خوشبختی محاله محاله😂✌

    • واییی خوش ب حالت مامان بابات آرمی ان این یعنیی خوشبختیی خداروشکر کن سجده شکر ب جا بیار اصن 🥲🥲 من مامان بابام نمیدونن آرمی ام مامانم از کره ایا خوشش میاد ولی درمورد بی تی اس چیزی نمیدونه و بابام هم ک حوصله بحث ندارم توضیح بدم ک چرا فلان وفلان🙄🥲

    • عررررررررر :)))

    • بل بل😂

    • جرررر
      تو این همه خوشبختی محاله محاله
      چه شانسی

    • 😂😂😂💜💜💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.