4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هن؟
بی تی اس خودش چند بار درخواست کرده ایران قبول نکرده حالا ایران برا بی تی اس نامه فرستاده جلل خالق شایعه هست
بلی🗿💔
صحیح✅:))
اما الان مرداده💔😐
بلیشایعهبید🗿💔
^-^💔
امکانش کمه ولی ما بازم صبر میکنیم😔💔
#آرمیون_صبور😔💜
هعیییییی😔💔
ایران داره کیپاپ رو ممنوع میکنه و... بعد مگه دیوانس بره به بی تی اس نامه بنویسه😐
ما نمیتونیم بی تی اسو ببینیم😭💔
هیچوقتتتت😔🤝🏻
تنها اگر شانس داشته باشیم😔🤌🏻
اردیبهشت ۱۴۰۱ تو خواب ایشالله میریم😂💔
😔😂🤝🏻
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خدایا اندکی نگاه🙄
:|💔
به احتمال ۹۰ درصد دروغه آخه جمهوری ایران که مخالف بی تی اسه
فقط من به این ۱۰ درصد امید دارم ، خدا کنه راست باشه خیلی دوست دارم زود تر ببینمشون :)
منم :'(
دوستان لطفااااا کامنتارو ج*ر ندید:|
خوبه خودمم گفتم دروغه😐
نه باو شایعس
اصلا مگه میزارن؟بعد با اون همه توهینی که شبکه مستند بهشون کرده دیه اصلا نمیان
اره باو🤦🏻♀️💔
به نظر منم الکیه
خود ایران نامه داده؟؟؟؟
اصن امکان نداره
باور نکنید
خودمون یه روز اینقدر موفق میشیم کهمیریم کره
:/