5 سال پیش 10 اسلاید 2,330 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (55)
  • مامامو
    به به ببین چی داریم مامامو افتاد بهت درک کن ماماموووووووووووو میفهمی
    سلامه منو به هاواسا برسون
    ممنون تست رو انجام دادی

    چرا هرچی میشه مامامو میافتم
    سلامتو رسوندم هواسا گفتش طرفداراشو خیلی دوست داره منم گفتم من طرفدارتم منم دوست داری گفت نه😑

  • بی تی اس و گات سون
    میفهمی تو خر شانس ترین ادم دنیایی میفهمی خر اندازه تو شانس نداره به خدا اب قند بیارین برام
    ممنون تست رو انجام دادین
    لطفا ۳۸۶۴۸۷۵۴۳ پارچ آب قند بیارید با ۵۰۰۰ برگه قرص آهن چون خون داره ازم میره معلوم نیس زنده بمونم یا نه بعد ک اوردید ، بگید افق کدوم طرفه من بدو ام برم توش محو شم برم واسه خودم 🙏🏻✨😆😑

  • بی تی اس و گات سون
    میفهمی تو خر شانس ترین ادم دنیایی میفهمی خر اندازه تو شانس نداره به خدا اب قند بیارین برام
    ممنون تست رو انجام دادین

    .....................
    گات سوننننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عشخام😢

    • گات سون اشخای من هم هستن مخصوصا مارک و یوگی

  • بی تی اس و گاتسون شدم😍😍😍

  • بی تی اس و گات سون
    میفهمی تو خر شانس ترین ادم دنیایی میفهمی خر اندازه تو شانس نداره به خدا اب قند بیارین برام
    ممنون تست رو انجام دادین
    وایییی خدا مرسی😻🍭💕

    • منم همینو شدم
      گات سون رو خیلی دوست دارم اصلا کلا با خربازی هایی که درمیارن با همه گروه های کی پاپ فرق داره

    • گات سونننننن میخوامممم

  • مامامو رو میخوام چیکار🥺 بی تی اس عشقهههههه😍😍😍🤩🥰🥰

    • به ماماو هم دقت کن کم چیزی نیست

    • یعنی چی ؟ مامامو به نظر من بهترین گروه دختره غیر از توایس و گرلزجنریشن

  • اکسو 🤩😍

    • اکسووووووووو

  • بی تی اس و گات سون
    میفهمی تو خر شانس ترین ادم دنیایی میفهمی خر اندازه تو شانس نداره به خدا اب قند بیارین برام
    ممنون تست رو انجام دادین💜💜
    همه گروه ها خوبن اگه یه کیپاپر واقعی باشی به همه گروه هااحترام میزاری و آهنگ های مامامو خیلی خوشگلن

    • میدونم من خودم همه گروه هارو دوست دارم کلو کی پاپ عشقه
      مامامو که نگو خیلی عشقن مخصوصا هاواسا

    • مال منم همین شد

    • منم گاتسون میخوامممم

  • BTS ایول 😎😎😎😎

  • مامامو شدم😐😐
    دوست داشتم بلک پینک بشم😍😍
    ولی بازم خوب بود ممنون🌹

    • مامامو هم خوبه ممنون تست ر انجام دادی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.