5 سال پیش 10 اسلاید 162 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (450)
  • بچه هااااااا بچه هاااااا بچه هااااا مژدهههه بیلی همین الان یه جایزه بردددددددد وایییییی قلبمممممممم

    • ارههه نفسممم دو تا جایزه گرف ولی خیلی کم بود😭😭😭😐💔
      مبارکش باشه قشنگم🥺🤧

    • یدونه نبود؟
      آرهههه خیلی کم بوووووووووووووووود 😭😭😭😭

    • نه دو تا هعی بمیرم چقدر کم بود💔

    • خیییییلی 😭😭😭😭

  • سلام بچه هااااا الان که دارم این پیامو میدم ساعت سه و ده دقیقست و بنده در انتظار گرمی اوارتس 😐😂

    • سلااااام اجی اره من نتونستم 3 لبدار شم 5 دیدم تا الان😂😂
      دارم ذوق مرگ میشمممم بیلیییییی💚💚🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭

    • آرههه من که کل برنامه داشتم برای بیلی بوس می‌فرستادم 😂😂

    • دقیقا😂😂💋🥺💚

  • بچه ها ساعتش عوض شده به جای ۴ و نیم شده ۳ و نیم😟😟

    • آره عاجی اتفاقا میخواستن بیام بگممم😢
      ولی از یه لحاظ هم بهتره چون میتونیم بیدار بمونیم🤩

    • وای آجی تو بیدار موندی؟
      من خوابیدم ولی ساعت زنگ گذاشتم بیدار شدم 😂😂😂(, الان ساعت سه و ۱۰ دقیقه سن

  • شانام تستمه نرفتی کا🥺😳🍡

  • سلام بچه ها😐😹
    بدون من چقدر سره گرمی بحث کردید هااا
    راستی بلاخره گرمی ساعت چهاره یا شیش؟
    من که خیلییییییی هیجان دارمممممممم😭😭😭

    • سلام عاجی جونم 😂😂😽
      به صورت زنده 4 صبحه ولی میشه پلاس 2 دید 6 صل نگاه کرد:) منممم😂🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    • ساعت ۴ و نیم صبح🙁🙁🙁اما اگه منوتو داشته باشی می‌تونی تو پلاس تو ببینی ساعت ۶ و نیم

    • الان من نفهمیدم عاجی های ماهم🤨😂
      الان منو تو پلاس فرقی با منوتو داره؟
      آره ما منوتو داریم🙂😂🤣

    • اره پلاس 1 یه ساعت قبل و پلاس 2 دو ساعت قبله😂😁

    • خب الان توضیح میدم آجی 😂
      ببین مثلا تو اگه ساعت ۴ و نیم برنامه رو نبینی میتونی ساعت ۵ و نیم تو پلاس وان ببینی ساعت ۶ و نیم هم میتونی تو پلاس تو ببینی🙂

    • وای واقعا ممنون ازتون تازه الان فهمیدم چه خبره🤣

  • آجی من ی مدت تبودم دقیقا چی شده😂😂😂

    • هیچی بچه ها دارن. سر موجود کوچولومون دعوا میکنن که مال کی باسه😂😂😂😂لیانا هم که نمیده😂😐

    • 😂

    • برید کنار ببینم مال خودمه😂😂😂یعنی منظورم اینه ک...لیانا جونم می دونم تاحالا باهم آشنا نشدیم...ولی...میشه ی مدت موجود کوچولوعو بهم قرض بدی😃سریع بهت بسش میدم شاید ی ...۳ هزار سال دیگ😁😁😁😁

    • جررررر از دست تو عاجی کارا😹😹

    • 😂😂😂😂😂آره می دونم آجی بیلی جونم اما به توهم نمی دمشا😂😂😂😂شوخی کردم نصفش می کنیم😂😂😊

  • اجی چند وقته دارم از تستچی میرم 😭😭😭😭😭
    ولی بجام دوستم سحر میاد
    زودی میام

    • نههه اجییی چراا، 😭😭😭واسه چیییی
      منو تنها نزارررر😭😭😭😭💔💔

    • سلام شانا جان
      سحر هستم
      حتما پیامت رو به ستاره میرسونم وقتی امد جوابت رو میده😉

    • واییی آجی کجا میری😭😭😭😭

    • سلام عزیزم
      خوشبختم 👐💙😊
      واسه چند وقت نیستش؟

    • با اینکه نمی شناسمت نرو دل آجیام می شکنه😂😂😂😂😍🙂

    • اوهوم حرف راست دستت دردنکنه اجی😂😂😘😘🥺💜💙

    • اونی که گفتی نرو دل اجیام میشکنه
      ستاره رفت من امدم جاش😁😁😁😁

    • 😂 😘

    • یعنی ستاره دیگه نمیاد؟ 🥺😐

    • چرا شانا جون میاد
      چند روز نیستش

    • اهان خب پس 😊💙

  • واییییی من دیگه مردم پس چرا منتشر نمیشه😭😭

    • من که مردم 😂😐
      دو هفته اس تو بررسیه واییی خداااا😩

    • انشالله که ثبت میشه

  • دوشنبه ساعت ۶ هم میده؟😃

    • اره. ساعت 6 صب پلاس تو میده🥺😍☁️

    • آخع مت از کجاااا منوتو پلاسو پیدا کنممم😑

    • براستی تست جدیدمه بیخون

    • اپیکشن منوتو هم میتونه نصب کنی ببینی هر وقت دلت خواست 🙃

    • رفتی تستمو آجی؟

    • منم تو تبلیغات منوتو دیدم که ساعت چهار و نیم میده آخه من کسیم که بعضی مواقع ساعت ۱۲ بیدار میشم بعد بیام چهار و نیم صبح ببینم 😐 درسته که میتونم تکرارشو ببینم ولی چون به صورت زنده یه هیجانی داره برای همین میخوام زودتر بخوابم که ساعت ۴ بیدار شم😃

    • دقیقا منم همینطور آجی 😂😍😽

    • 😹😹

  • اجی داستانممممم منتشر شد.اگر شد انجامش بده

    • الان میرم میخونم اجی جونممم😍😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.