سلام بچه ها . یه تست از درون دختری یا پسر آوردم براتون حتما امتحانش کنید . لایک و کامنت هم یادتون نره ، اگر هم دوست داشتید دنبالم کنید . اگه تست بد بود سخت نگیرید اولین تستمه🙂
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چه جالب
همیشه میدونستم زندگی قبلیم پسر بودمو عادت های پسرونه هنوز توم مونده (دخترم)
تستت خیلی خوب بود ولی ی سوال دارم چرا مردم ایران فکر میکنن همچی جنسیت داره رنگ،استایل،سلیقه و...
منطقیه
من با اینکه پسرم ۹۰ درصد دخترم😑😐
فکنم تو پسری🤩
من دخترم
۹۰ درصد دخملم خو دخملم
سلام دوست داری داستان بنویسی ولی خب رمانتیک خوبه
آجی میشی ؟؟؟؟!
فالویی بفالووو