4 سال پیش 6 اسلاید 164 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • نمونه ۵:خودم
    نه تبلیغ میکنم نه هیچی
    عین خیالم نیست
    منتظرم توی تستم درخواستی بدن فرداش درست کنم که نمیدن «منم عین خنگا کلا زدم تستامو پاکیدم تا از اول شروع کنم»
    میدونی معمولا دور و ور همچین افرادی شلوغ نیست ولی به جرعت میتونم بگم(در مورد خودم نه، در مورد کسایی که توی گروه ۵ هستند) میتونم بگم که خیلی اخلاقشون خوبه و مهربونن
    کلا کسی بیاد دور و برشون عاشقشون میشه

  • اونایی که مدرسه زدن و کمپانی زدن و رستوران و فروشگاه زدن
    فازشون رو هر کی تونست درک کنه بگه هنوز از اون بد تر میرن ایدل میشن😂

  • اصلا با حرفات موافق نیستم
    خب تو نرو این تست ها را بخون 😑
    بعضی ها دوست دارن این تست ها را درست کنن
    بعدشم به تو چه ربطی داره که میگن لایک یادت نره
    به نظر من توی این ها دخالت نکن
    الان هم خیلی خوشونت به خرج دادی

    • الان خودتم شامل کسایی حساب میشی که تست بی محتوا درست میکنن مثل =تولدم مبارک، تولد فلان کاربر
      اول یه نگاهی به خودت بنداز بعد بیا اینجوری جواب من را بده 😏

    • پس چرا تستچی ناظر قبول میکنه؟ برای اینکه تستایی که مثل اینا هستن منتشر نشن تستچی خودش مخالف ایناس تو نفهمی زر نزن🗿

    • خب بسه دیگه
      حالا چون به کار های بقیه اخترام میزارم نفهم شدم؟😒🤨
      تو اگه یکم ادب داشتی نمیومدی تو کار بقیه سرک بکشی
      میدونی چرا ناظرا و ممد این تست ها را میزارن منتشر بشه؟
      چون اگه همه را رد کنن دیگه همه از تستچی خسته میشن و میرن از تستچی
      پس خودت نفهمی😒

  • خیلی زیاده روی کردی ولی😶😑

  • باهات موافقم ولی دیگه خیلی زیاده روی کردی 😠😑😑
    لازم نبود انقد خشونت ب خرج بدی اصا ربطی ب تو نداره دوس دارن اینجوری میسازن 😑😑👊


    حالا از حرفم ناراحت نشو چون تقصیر خودته زیاده روی کردی ولی حق هم میگی 😑👊

  • الان تستای من تو کدوم دستس:/

  • حق مق حق حق 🙂💔
    کپانیا و کافه و فروشکاه رو یادت رفت😂💔

  • چ.ج اونایی که تست دپ میسازن یا میگن این اخرین تستم خیلی بده 😑😑😑

  • اصلا با حرفات موافق نیستم

    • چرا؟😐

    • بعضی ها واقعا دوست دارند آیدل بشن درسته نمیشه ولی حداقل دارن تلاششون رو میکنن
      منم قبلا بدم میومد ولی با گذشت زمان فهمیدم تستچی رو هم برای همین چیز ها ساختن

  • اونایی که داستان و تست میزارن ولی کسی لایک و کامنت نمیزاره واسش بدبخ خودم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.