بچه ها لطفا کامت بزارید و بهم انرژی بدید اگر ندید دیگ فعالیت نمیکنم 😞❤
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها لطفا کامت بزارید و بهم انرژی بدید اگر ندید دیگ فعالیت نمیکنم 😞❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فک کنم بیشتر نظر خودت بود..
چون اینا هیچ کدوم جزو ده های اول هم نبودن(البته ب پ و بی تی اس جزو 100 تای اول هستن.)
:>
عزیز ۹۰ درصد بهترین گروه ها رو جا گذاشتی
اره اما خب اولی هارو دیگ گذاشتم اونا که خیلی خیلی معروفن و توی اوجن 😁😁😁
بیگ بنگ هم خوبه
بی تی اس همیشه حرف اول رو میزنه 💜😍
بقیه گروه ها هم عالیییییییییییییییییی آن انشاالله همیشه موفق باشن 😊🥺
،안녕하세요😐🤝🏻💕
کمپانی BNS ایدل/سلبریتی/مدل. می پذیرد😐🤝🏻💕
با حقوق عالی😐🤝🏻💕
هم پسر/دختر 😐🤝🏻💕
کمپانی به تمامی موارد رسیدگی می کند و همه را تبلیغ و حمایت کی کند😐🤝🏻💕
ایدل: 1 هفته کارآموزی🐥💛
سلبریتی: 1 هفته تمرین♥🎈
مدل:2 روز تمرین🍕🥐
تکالیف هم بسیار کم هست🍃
منتظرتون هستم😐🤝🏻💕
----
ساری بابت تبلیغ سانشاینم♡تست لایک شد💕
اشکال نداره تبلیغ کن اما متاسفانه من نمیتونم ایدل بشم 😞حجم درسام زیاده برای همین متاسفم😓😓😞
باشه ممنون که جواب دادی💕
عاولی بید🌛💙
😎😎I,m army . Blink . E o_l
وان دایرکشن هم هست
وان دایرکشن دیگه دیست😐
وان دایرکشن یه گروه آمریکایی هست فک کنم خیلی معروفن
بعد اکسو توایسه نه مانستین
نه اتفافا مانسکینئه
خب من بدون ترتیب گذاشتم و خب این رو از یک سایت متعبر برداشتم و ادیت ها از خودم هست ولی کاور تست و پیدا کردم 😊❤