7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همهدرستبودولیتاحالانشنیدمبهشمابگنگودزیلابه ما دههنودیامیگنحالامننمیدونمشایدبههردونسلازهمبدترمیگنالبتهمنضورماوناییهستکهاوایلدههنودبهدنیااومدن
هعی زندگی همش درسته...
ما نسلی هستیم که تا به خودمون اومدیم و یکم بزرگ شدیم دنیا به هم ریخت ج•ن•گ، ف•ق•ر،
ک•ر•و•ن•ا ،خ•ش•ک•س•ا•ل•ی و هزاران چیز دیگه
هیچکس ما رو درک نکرد ما هیچوقت کسی رو نشکستیم ولی خودمون هر روز خرد شدیم.
در مورد دهه نودی ها هم بساز.
در مورد دهه نودی ها هم بساز.
منممیخوامبسازمم
والا بیشتر به دهه نودی ها می خوره.
چرا؟
چون ما همونایی بودیم که تازه داشتیم خوش می گذروندیم تو مدرسه تازه خوشمون اومده بود و خوب شده بودیم که کرونا اومد. ما همونایی بودیم که می گن بمهمون لوس. با این همه خبر بد که توی خیلی کوچیک بودنمون به ما می رسید. می گید مدرسه حضوری ما هم کم نداریما. انقد نگید لوس، گودزیلا. والا.
آرهمنازدستغموغصهدیگهقلبممدردمیگیرهراسراسینگیندروغگفتم
نسلی که حتی به تفریحاتشم گیر میدن😪
حققق
حق:)
درسته🖤🥺
نسلی هستیم که هیچ وقت قلب نشکوندیم و قضاوت نکردیم اما همیشه قلبمونو شکستن و قضاوتمون کردن😕
حق