4 سال پیش 10 اسلاید 585 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (99)
  • حق اندر حقققققققق
    ج چ: اونجایی که اون دختره میومد تا رابطشون رو خراب کنه اما ضایع میشد

    • من اونجایی که دختره میخواست بیفته پسره میگرفتش قند تو دلم اب میشد ذوق مرگ میشدم🤣😂 راستی تست هارو جابجا گرفتم جواب این تست رو تست فان بلک پینک دادم 😐💔

  • اه عکس کاور پست داو ک م رون هست🤩🤩🤩🌼💕

    • نمیشناسم

    • بازیگر دیزنی تو descendants شخصیت مل
      و live and maddy دو تا شخصیت اصلی حتی جایزه بازیگر سال یچیزی هم برد

    • او

    • چه جذاب

    • داو به بی تی اس هیت داد😭🤧 به خاطر همین دیگه فنش نیستم 😐

    • کو کجا نشونم بده منممم دیگه نباشم
      یا حضرت نوههه فکر نمی کردم جداا

    • عرر رفتم خوندم راستهه🥺🥺🥺😭😭😭😭

    • حقوق منم نیستم دیگه

    • واقن براش متسفم

  • آخخخ به خداااا حق بود😐👌😂👌😂

    • حق تر از این اینه که من روی شخصیت دوم میکراشم قسمت بعد کشته میشه😐 💔

    • 😂😂👌

  • هعی نزار بگم ک دلم خونه حاجی
    سمممگننننمممم

    • بل بل

    • حق تر از این اینه که من روی شخصیت دوم (جذابه) میکراشم قسمت بعد کشته میشه😐💔

    • عررررر وایییی

    • اسمتو عوض کن لطفا

    • همع منو ب این اسم میشناسن گمم میکنن اجی

    • تهیونگ خوشش نمیاد ارمی ها همچین اسمایی برا خودشون بزارن و این کارا کنن، 😐😐

    • اوکی عوض میکنم الان😐واس خنده میگم دیع عه

  • جررررررررر حققق😔😐💔🔫

    • حق تر از این اینه که من رو شخصیت دوم میکراشم قسمت بعد کشته میشه💔😐 🔫

    • جرررررر

  • ب ولله ک حقه😐💔😂

    • حق تر از این اینه که بنده رو شخصیت دوم کراش میزنم قسمت بعد کشته میشه😐🤣😂💔

    • 😐😂

  • الحق که واقعیه😂😂😂😂 کلیشه نویسن چقدر بعضیا😅😅😅
    ج چ: وقتی اون کسی که قبلاا عاشق پسره بود میاد و پسره ضایعش میکنه😅😂 یکی دیگه هم، وقتی به هم میرسیدن😐😅💍💌
    تازشم، خانوم کیم همه نویسنده ها که بد نیسن😕نگو دلم میشکنه😢

  • یعنی من اون لحظه ای ذوق مرگ میشدم که پسره بااون اخلاق شخمیش میومدبه طرزخیلییییییی رمانتیک ونابی ابرازعلاقه میکردبهش😂😂
    هعییییی چه روزایی بود😂😂

  • زیر بارش حق له شدممم🤣🤏

    • عوا چالش چرا انجام ندادی 😐💔😂🤣

    • چون من خیلی رومان ایرانی نمیخونم😂🤏 ولی کل کلشونو دوست دارممم😂😂

    • حق تر از این اینه که من روی شخصیت دوم(جذابه) میکراشم قسمت بعد کشته میشه 💔😐

    • بد دردیه😂😂😂💔

    • اره تو سریال هوا رنگ همین اتفاق افتاد کره ای ها هم رگ فیلمای ایرانی رو دارن😂😐

    • فیلم ترکی ها دیگه قند تو دلم هیچ سنگ تو دلم اب میشد😂😐💔فیلم کره ای ها وقتی پسره خوشتیپ میاد به دختره نزدیک میشه من عر میزدم

  • ج چ: وقتی که پسره به دختره ابراز علاقه میکرد😐🤦🏻‍♀️🤏🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.