سلام گایز این دفعه میخوام ببینم چند درصد اوتاکو هستین لایک و کامنت یادتون نره♡
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام گایز این دفعه میخوام ببینم چند درصد اوتاکو هستین لایک و کامنت یادتون نره♡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من اوتاکوعم ولی خب هر روز که وقت نمیکنم انیمه ببینم☺😐☺☺
من اوتاکوی کاملم پس چی فکر کردی🍓🍓😁
کاااامنت
سلام دوستان🤗❤️
🍞🍖🍔🧆🍟🥚🌯🌮🍚🥮🍣🥫🥣🍱🍵🥛🍻🍺☕🍯🍭🧁🍼 🧃🍹🥮🥗🍿🍱🥫🌭🍕🥓🥞🥐🥨🌮
یه رستوران تاسیس کردم💖✨
به رستوران من بیاید و کلی غذای خوشمزه سفارش بدین و لذت ببرین کلی غذا و دسر و نوشیدنی خوشمزه داریم😊😁
آدرس رستوران:به پروفایل و نظرسنجی من بیاین(رستوران استار🌌) ♥️🙂😊
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
صاری بخاطر تبلیغ🥺🤗❤️
فالویی بفالو
اجی میشی؟
تو یک اوتاکوی بی نقص و کامل عین منی لایک و کامنت یادت نره
نتیجه تست
تو یک اوتاکوی بی نقص و کامل عین منی لایک و کامنت یادت نره
بعله پس چی فکر کردی😂
سایونارا
سایونارا )که باید ۷ ماه پیش مینوشتم😂)
تو یک اوتاکوی بی نقص و کامل عین منی لایک و کامنت یادت نره
اینم کامنت😐😂
🤣
نتیجه تست
تو یک اوتاکوی بی نقص و کامل عین منی لایک و کامنت یادت نره🦥🍓
نتیجه تست
زیاد اوتاکو نیستی ولی لایک و کامنت یادت نره
🤾🏼♂️🌚
من درواقع خب اصلا اوتاکو نیستم