6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بیا عضو کمپانی RT شو هم میتونی رپر باشی هم آیدل
این شد دیگه من میام رپر بشم
میسو مح کامنت گذاشتم ج ندادن همو بعدشم داداچ میشم
باش الان جستجو میکنم میگم میخوام با میسو نیا باشم راستی من مشکلی با داداش شدن ندارم
لایت استیک هم خودم طراحی کردم عکس میزارم
میخوای بیای داخل گروه Cat Gerls ؟؟
من اجیمیم
اسم فندوم Ceyot Cat
رنگ فندوم ابی و صورتی
اگر خواستی بگو کمپانی بگم
بگو خو
بدون هیچ چیز اضافه جست و جو کن 𝕐𝕁5
اسم کمپانی هست
هنوز ماهم دبیو نکردیم اگر میخوای زود بده به کمپانی بگو می خوای با میسو و نیا (میانو) باشی
میخوای تو هم اجی/داداش بشی ؟؟
های من یونجونم🦊🧡
یه سولوییست تازه کار که به حمایت نیاز داره🦋✨
اسم فنام پاوره ولی خودم بیبی صداشون میزنم🍭💕
اگه خواستی پاور شو و خوشحالم کن🧸🍜
-------------🖤⛓️---------------
ادمین ساری بابت تبلیغ💜