:)))
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
:)))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راستی ایشالا کرونات خوب بشه کیوتم
هق مرسیح کیوتممم🥺🫂💜
همشو دارم😁عالی بود ❤❤
مرسیی:)افرین بهت افتخار میکنم:)💜
عزیزم:((( منم کرونا گرفتم
منم برای درک بالایی که داری بهت افتخار میکنم:)
عررررمنممرسیح 🥲🫂💜
بهم افتخار کنید سعی میکنم به جای اینکه انتقام بگیرم باهاش صحبت میکنم و قانعش میکنم دیگه اینکارو نکنه
به تو هم افتخار میکنم🥲💜
ممنون
تو هم مث من حوصله کراپ نداری😐😂💔
نه گرونا گرفتم حالم خوب نیست
عه امیدوارم زودی خوف شی آجی🥺✨
مرسیح 💜🫂
(◍•ᴗ•◍)✧*。
همشونو هستم اما به غیر از خودم:)💔🥀🖤
الهی بگردم درک میکنم🥲🫂
مرسی نفس ، امیدوارم زود خوب شی 😘
هق مرسیح🫂💜
منم دوثت دارم😘 نژاد پرستی دقیقا یعنی چی من ثکم میفهمم🤣😂
یعنی بین سفید پوستا و سیاه پوستا فرق میزاری و میگی اینا خوبن اونا بدن
ینی کاری که شبکه مستند کرد😂🥲
من که نه عاشق سیاه پوستام تازه ممنون
موافقم🤣
منظورم از عاشق این قود که طرفدارشونم
بهم افتخار کنن پسس🙂🤝😌
بهت افتخار میکنممم:)💜