2 سال پیش 12 اسلاید 56 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی زبان

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • سلامم ^^❤
    تولدت مبارک باشهه ^^❤
    امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤

  • من انقدر تکلیف عید ریخته رو سرم که نگو😫

  • میخوام یه عالم پیام بهت بدم😂🦄

    • تعجب کردم با این همه پیام

    • خخخ😂😂😂

    • میدونم چون کلا این روزا تست ساختن یادت رفته مث که🙁💔

    • گفتم موبایلم پیشم نیس هرچی اطلاعات از داستان دارم تو موبایلمه

    • بابا تست که میتونی بسازی فلج که نشدی😂

    • از بصل النخاع فلج شدم چون اخرین روز مدرسه بلایایی سرم اومده که درست نمیشه😂

    • چه بلایی سرت اومده؟😂
      راستی میتونی بگی کلاس چندمی؟
      من هشتم

    • اینجانب نهمم هیچی اخرین لحظه معلم عربیمون جلوی بابام جوری ازم بد گفت که نگو اخرشم یه امتحان دینی داشتیم که نگفته بودم بهشون یعنی قوز بالا قوز

    • آخخخخ
      الهییی💗((الان مث دکو بیای بگی خوشم نمیاد دلت برام بسوزه به خدا با همون روش نمیدونم چی چی شکنجت میکنم😂💔))

    • 😂😂

  • کم پیدایی🙁

  • چه خبر؟؟

  • تبریک گفتی گفتم منم بیام بگم😂💗

  • عیدت مبارکککک

  • دریکککک

  • یه توضیح فنی بده که این هیراگانایی که میگی چی چیه؟😂💔🙏🏻

    • 😂 حروف ژاپنی

    • چیز دشواریه😂💔

    • ینی الان مثلا من بهوام اسممو بنویسم اینجوری باید بنویسم؟((یا مثل چینی حتما باید یه اسم اصیل ژاپنی انتخاب کنم😂؟))

    • اولا من چینی نمیدونم ژاپنی میدونم
      دوما بستگی به اسمت داره فک کنم

  • چه سخت

    • خیلی ولی من هیراگانارو بلدم بعد از اون کاتاکاناس که از اینم سخت تره چون هیراگانارو تازه یاد گرفتم اول صبر میکنم این جا بیفته بعد برم کاتاکانا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.