بچه ها امروز یه جی دیدم برگام ریخت
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها امروز یه جی دیدم برگام ریخت
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها شبکه مستند به بی تی اس هیت داده
اگر ارمی هستی
ازشون حمایت کن
اینو همه جا پخش کنین به دست ارمی ها برسونین به دست فنا برسونین لطفا دست به دست کنین
این هیت دادنا تموم شه
بزنین تو گوگل هیت هایی که ایران به بی تی اس در شبکه مستند داد میاره
آره خیلی بد گفته بودن 😐
چشم 😊
😐😐😐
چقد عجیب چرا باید لوگوی بی تی اس اونجا باشه ؟ میشه بگی دقیا روی چی بود؟
نمد بادم نیست
حالا میشینم دوباره نگا میکنم
ولی انگار موتوره
آره منم دیدم دقیقه ۹:۲۰ بود
آره
فردا حتما میرم میزارم😐✊🏻
یه سوال
اکشن هس؟
واووووووو
چه فیلمیههههه
انتقام جویان توکیو
فالویی بفالو
قسمت چنده دوباره برم نیگا کنمم
پنجم
فالویی کیوتم بفالو
فالویی
شاید دقت نکردم
آره برو ببین من خودم پشمام ریخت
من همه قسمتاشو دیدممم
دقت نکردی 😐😂
نه😂🙂
واووو
😐