4 سال پیش 4 اسلاید 225 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • همش میام ببینم جوابمو دادی، می بینم ندادی🥲

  • دلم برات تنگ شده بود نرگس🥲🫂

    • اگه دلیلت قانع کننده باشه منم میگم دلم تنگ شده بود یا نه😤

    • خب یه مدتی حالم خوب نبود و مجبور بودم نیام و برای اینکه آب و هوام یکم عوض شه یه مدتی خارج از شهر بودیم و اونجا هم آنتن نداشتم🥲

    • میدونم اصلا دلیل قانع کننده ای نبود که چرا یهویی بی خبر گذاشتم رفتم حق داری بازم از دستم عصبانی باشی

    • چند مدت نبودی؟
      نزدیک دوماهه!
      بازم باید حداقل یه جوری یه خبری میدادی..یا اصلا بی خبر نمیرفتی.
      حالا از اینا گذشته، اما دیگه همچین کاری نکن!
      من و بقیه دوستات خیلی سراقت و گرفتیم.من که با خودم گفتک شاید باتریک ازت خبر داشتهب اشه ولی اونم نداشت

    • حق داری
      ببخشید🥲دیگه هیچ وقت بی خبر نمیرم

    • حالا سعی میکنم ببخشمت😂😐

    • من که میدونم بخشیدی😂😂😂😂🫂🫂🫂

    • بیا برو بچه پرو دهنه من و باز نکن تازه برگشتی😐

    • عه باز جدی شدی😂😐

    • یهو فازم عوض میشه😂

    • عجب😂😐👌
      خب دیگه چه خبر دوست عزیز

    • هیچی دیگه
      نبودی ببینی چی به من گذشت(چسناله😂)

    • جررر😂😂
      چه گذشت به تو

    • هیچی والا بیخبر نشسته بودم😐

    • هعی ببخشید😂😐🤍🫂

    • بیخیاااال😂😂

    • من که‌از خدامهههه بیخیال شبم

    • خب پس بیخیاااااال شو😂😂😂🤣

    • چشمممم سرورممم
      راستییی تم جدید مبارککک بانووووو😂😂😂💙

    • فناتممممم😂🤚
      با دوستم( B ) اومدیم رو این اکانت..دوتامون یه داستان و باهم نوشتیم قراره اپ کنیم😀
      البته اون اصن نمیاد تستچی..خبرارو بهش میدم.حرفای اونم میارم
      تو که داستان و ادامه نداذی..تازع قرار بود اسم من و بزاری😫

    • اوووه اهاا ایولللل به b سلام منو برسون😔🤍😂
      زود اپ کنننن
      اووه ببخشید اصن همه چی یهویی شد تو عید میذارم🥲🥲🥲

    • منم معلوم نیست بیام..آخه درسام خیلی عقبه باید رسیدگی کنم بهشون
      عیدم که کار و بار زیاده😐💔
      حتما😂👍

    • پیشاپیش عیدت مبارک😂❤

    • کار و بار که زیاده بله😂

    • عید توم مبارکککک😂😂🫂🤍🤍

    • آره دیگهههه
      مرسب همچنینن😍

    • گوربون شما😔💙

    • گودرتمندانه ادامه بده😂❤

  • ترخدا جواب بده

  • از دستم عصبانی ای؟🥲

  • سلام🥲خوبی؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.