اگر بدت نیاد نخون!(همین و خلاص)...دیگ یه ملت بیان واسه تو فیکشن و ری اکشن و...نخونن؟؟(حالا درسته خودمم زیاد از ری اکشن خوشم نمیاد..ولی دلیلم نمیشه یه همچین نوبی بیاد این حرفارو بزنه)
خدایی سر این خیلی عرم گرفت😂😂😂😂😂😂قشنگ معلومه یه بچه اون ور گوشی نشسته😂(#گوشی_دست_کودکان_ندهیم)...خدایی اول فکر کن بعدا تایپ...آخه یه نگاه به بیلبورد بنداز! دیگه کور که نیستی؟!(البته بلانصبتاااا😏)
جدی؟؟؟!!!! نمیدونستم فنگرلی بی خلاقیتی محسوب میشه!...همین که اعضا هیچی نیستن تو همه چی هستی برا ملت بسه(#گوشی_دست_کودکان_ندهیم)
مگه مرد بودن رو از ظاهر تشخیص میدن!!!...اصلا بزار من تورو از ظاهر قضاوت کنم ببینم چی گیرم میاد...خب خب خب تو سه کلمه خلاصت میکنم![عقب مونده!(از هر لحاظی،مثلا جامعه)...حسود!...زندگی در زمان قاجار!]
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت😂😐(#گوشی_دست_کودکان_ندهیم)
خب لپ مطلب و میگم و میرم!...ببینید من مجبور شدم این هیتر و نشون بدم....ولی بار آخرمه و میدونم هم اشتباه کردم!..چون اونا هیتر میشن تا معروف بشن!و ری اکشن ما هم فقط به معروف شدنه هیترا کمک میکنه!...پس همین جا این قضیه رو منتفی میکنیم!....اما این و همیشه یادتون باشه!مطمئنن اگه یه فن خوب باشی سریع معروف نمیشی!..اما تا بیای و هیتر بشی و هیت بدی سریع معروف میشی!...فکر میکنید چه دلیلی داره تا این آدم بیاد تو تستچی و بین این همه کیپراپر هیت بده؟...
یعنیحقترییینننننننتستحقیکهتوعمرمدیدم
همگیباهرچنتااککهدارینلایککنینبرهجزؤمحبوبترینا:/♡
وای سرم درد گرف بچه
ت کی هستی ک در مورد بی تی اس نظر مید ها
ج.ن.د.ه د.ی.و.ا.ن.ن
چه دیسی کردی D:
چاکریم😎🤚
:)
اسم اكش "ساناى" عه؟؟😐😐😐
اگ نى درستش و بده ب اگوست دى بدم با ارتشش بتركوننش😹💔
اصن مالی نبود که اسمش و به خاطر بسپارم😂
بیخیال ارزشش و نداره...
😹👍🏻
جدیدا چقدر آدم کور زیاد شده خدا شفا بده بهشون😔🤲🏻😹😹💔
Harry⚡
خوشحال
| 20 دقیقه پیش
بابا این آرمیا فکر میکنن فقط ما باید بی تی اس وست داشته باشیم
ماوبیتیاسنیازیبهدوستداشتنشماوامثالشمانداریم:/
واقعا ادبتو نشون دادی
خب پس هنوز حد منو نمیدونی🤣
از نظرمنکهبیادبییتویکامنتمپیدانمیشه:)
تو کامنتای پایین
من دعوا ندارم داریم باهم مثل آدم حرف میزنیم فکر نمیکنم تیکه انداختن کار درستی باشه
خب کافر همه را به کیش خود پندارد بالاخره چه میشه کرد🤣
#هیترا_محض_رضای_خدا_برا_یک_ثانیه_آدم_باشید
#گوشی_دست_کودکان_ندهیم
#آدم_باشیم
#هیت_ندهیم
و هزاران هشتک دیگررررررر
تن یو وری فول😐❤هشتک حق گویی
تن یو وری فول😐❤هشتک حق گویی
منم از فیک اینا خوشم نمیاد و حس میکنم به بی تی اس توهین میسکشه اما خب علاقه ی بعضیا هس و من به اوم احترام میزارم
و
باید بگم اگه بدم میاد نخون مگخ مجبورب
زهرمارم خودتی
میدونی چیه؟؟
تا به حال رمان خوندی؟؟
دیدی مثلا اومده شخصیت رمان رو که به فرض میگیم اسمش سانازه..نویسنده اومده عکس مثلا نرگس محمدی و گذاشته گفته بچه ها تصور کنید ساناز رمان ما همین چهره نرگس محمدیه(دارم مثال میزنم!)
حالا نویسنده ها هم اومدن داستان نوشتن ولی به جاش شخصیت های بتس و گذاشتن که هم رمان محبوب بشه هم ماهایی که میخونیم راحت تر تصور کنیم....و اینکه منم با مثبت ۱۸ها مخالفم..چون اگه یه نفر بیاد از من فیکشن مثبت ۱۸بزاره طبیعتا ناراحت میشم!
دوست میشی.مانتار
ببخشید مانترا
با منی؟
دقیقا
🦄👍
بله با شمام
خوشم اومد با ادب زدی تو دهنش😂✨
فدا مداا😂😂
(#گوشی_دست_کودکان_ندهیم)
والدین نظارت نمیکنن جدیدا😑😂
بذار اول آدم بشه بعد بش گوشی بده خواهرم😐
عجب دور و زمونه ای شده ها😐 ما بچه بودیم با قوطی رب بازی میکردیم... اینا.......😔😐😂
والا:/
ولا😐خیلی نظارت والد ها روی بچه سالا پایین اومده...