4 سال پیش 6 اسلاید 554 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (190)
  • یعنی‌حق‌تریییننننننن‌تست‌حقی‌که‌تو‌عمرم‌دیدم
    همگی‌‌با‌هرچنتا‌اک‌که‌دارین‌لایک‌کنین‌بره‌جزؤ‌محبوب‌ترینا:/♡

  • وای سرم درد گرف بچه

    ت کی هستی ک در مورد بی تی اس نظر مید ها
    ج.ن.د.ه د.ی.و.ا.ن.ن

  • چه دیسی کردی D:

  • اسم اكش "ساناى" عه؟؟😐😐😐
    اگ نى درستش و بده ب اگوست دى بدم با ارتشش بتركوننش😹💔

    • اصن مالی نبود که اسمش و به خاطر بسپارم😂
      بیخیال ارزشش و نداره...

    • 😹👍🏻

  • جدیدا چقدر آدم کور زیاد شده خدا شفا بده بهشون😔🤲🏻😹😹💔

  • Harry⚡
    خوشحال
    | 20 دقیقه پیش
    بابا این آرمیا فکر میکنن فقط ما باید بی تی اس وست داشته باشیم
    ما‌و‌بی‌تی‌اس‌نیازی‌به‌دوست‌داشتن‌شما‌و‌امثال‌شما‌نداریم:/

    • واقعا ادبتو نشون دادی

    • خب پس هنوز حد منو نمیدونی🤣

    • از نظر‌من‌که‌بی‌ادبیی‌توی‌کامنتم‌پیدا‌نمیشه:)

    • تو کامنتای پایین

    • من دعوا ندارم داریم باهم مثل آدم حرف میزنیم فکر نمیکنم تیکه انداختن کار درستی باشه

    • خب کافر همه را به کیش خود پندارد بالاخره چه میشه کرد🤣

  • #هیترا_محض_رضای_خدا_برا_یک_ثانیه_آدم_باشید
    #گوشی_دست_کودکان_ندهیم
    #آدم_باشیم
    #هیت_ندهیم
    و هزاران هشتک دیگررررررر

  • منم از فیک اینا خوشم نمیاد و حس میکنم به بی تی اس توهین میسکشه اما خب علاقه ی بعضیا هس و من به اوم احترام میزارم
    و
    باید بگم اگه بدم میاد نخون مگخ مجبورب
    زهرمارم خودتی

    • میدونی چیه؟؟
      تا به حال رمان خوندی؟؟
      دیدی مثلا اومده شخصیت رمان رو که به فرض میگیم اسمش سانازه..نویسنده اومده عکس مثلا نرگس محمدی و گذاشته گفته بچه ها تصور کنید ساناز رمان ما همین چهره نرگس محمدیه(دارم مثال میزنم!)
      حالا نویسنده ها هم اومدن داستان نوشتن ولی به جاش شخصیت های بتس و گذاشتن که هم رمان محبوب بشه هم ماهایی که میخونیم راحت تر تصور کنیم....و اینکه منم با مثبت ۱۸ها مخالفم..چون اگه یه نفر بیاد از من فیکشن مثبت ۱۸بزاره طبیعتا ناراحت میشم!

    • دوست میشی.مانتار

    • ببخشید مانترا

    • با منی؟

    • دقیقا

    • 🦄👍

    • بله با شمام

  • خوشم اومد با ادب زدی تو دهنش😂✨

  • (#گوشی_دست_کودکان_ندهیم)
    والدین نظارت نمیکنن جدیدا😑😂
    بذار اول آدم بشه بعد بش گوشی بده خواهرم😐
    عجب دور و زمونه ای شده ها😐 ما بچه بودیم با قوطی رب بازی میکردیم... اینا.......😔😐😂

    • والا:/

    • ولا😐خیلی نظارت والد ها روی بچه سالا پایین اومده...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.