4 سال پیش 6 اسلاید 13 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی غذا و آشپزی

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • فرزند روانشناسم نمیدانم میخونی یا نه ولی عیدت مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی=)🌷

  • این اواخر نیستی ، چرا پارت بعد رو نمینویسی ؟

    • کامنت های پایین را بخوان فرزندم😐🤝

    • نمد چرا ولی احساس میکنم این اواخر داری ازم م.ت.ن.ف.ر میشی😐☕💔

    • چی چرا ؟

    • عه یعنی نیستی؟😐
      پس خوبه😐🤝⁦❤️⁩
      من همیشه حس میکنم همه ازم م.ت.ن.ف.ر.ن چون خیلی رو مخم😐🤝

    • من حاضرم ب.م.ی.ر.م ولی از تو م.ت.ن.ف.ر نباشم 🥺

    • خودمم همیشه در مورد خودم اینطوری فکر میکنم 😐☕

    • ع.ا.ش.ق.ت.م🥺⁦❤️⁩(فکر کنم الان روانشناسمون بالا بیاره امدیم زیر تستش ابراز علاقه کردیم😐🤝☕)

    • صحیح 😐👌🏻

    • گاهی میام تستچی ولی حال و حوصله نوشتن ندارم😑💔

  • خواهرم چرا نیستی این مدت؟😐☕(بهتره بگی بخاطر درسات نمیایی وگرنه...-_-)

  • بسایر بسیاااااااااااااااااااااااااااارررررررررر عالیییییییییی (بنده چند روز تنبیه شده بودم بسته اینترنت نداشتم😐💔)
    ج.چ: یا آوردشون جاسوسی ما رو بکنن یا اونا هم بچه های جدیدا که ما با مراقبت کردن ازشون وقت کافی نداریم که نقشه فرار بکشیم😐☕

  • خدایی یه نفرم چشم انتظار ادامه داستان نبود😑💔؟

    من این همه سر توصیفات زحمت کشیدم و سعی کردم بهترینو بنویسم خدایی چرااااا😑 💔

    پیر شدم یکی بیاد کامنت بده انرژی به من بدبخت😑💔

    • ای فرزند روانشناسم چرا نیستی🥲🥀✍🏻؟

    • خودمم نمد این چند وقته مخم رد داده نمیتونم هیچی بنویسم به بن. بست خوردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.