4 سال پیش 4 اسلاید 331 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • منم دقیقا همینطور بودم اول بی تی اس و بعد تی اکس تی

  • موآ شدنت مبارک ❄🌸

  • منو هم دوستم مواد کرد گفت میشناسی تی اکس تی رو منم گفتم نه و معرفی کرد حتی میخواست فنateez رو هم کنه که گفتم نه ممنون 😐💜

  • سلام زن داش من همون کار بر کیم یونام
    اکانتم پریده بود🥺💔
    خوب شد پیدات کردم😇💕

    • سلام خوار شوعر
      بلا دوره چرا پرید؟!

    • کار ممده عروس جان:|
      راستی یه اصل بده🐱
      بیشتر بشناسمت عروس🍓:>

    • سایام ¹² سالمه آرمی موآم ولی کیپاپر نیستم🤝🏻🍡 عکسم رو پروفم چیزی جا ننداختم؟؟

    • منم اسم واقعیم فاطمه هست ولی یونا صدام کن ۱۴🌝🍓؛]

    • 🍡OK

    • 🤧💕تنکس

  • سایا من تستو بررسی کردم 😜

    • عرررررررررر تنکیووووو

    • میخوام تو مسابقت شرکت کنم حجم عکسم زیاده برگام ریخت چجوری این عکسا رو گذاشتن حجمشون باید خیلی زیاد باشه آخه

    • فک نکنما 😢💔
      الان تو وسابقه شرکت کردی گفت نمیشعع؟؟ 😢💔

    • منو لایک کن جان هرکی دوس داری آبروم نره خیر سرم خودم مسابقه گذاشتم 😂😂💔ولی فک کنم بعضیاشون کار خودشون نباشه نه آمادس😐

    • آره یه ادیت با تمام خواب آلودگیم زدم گفت حجم عکس زیاد است کوچیکش کردم بیشترم شد فرداش یه ادیت دیگه زدم گفت بازم زیاده😐

    • لایکیدم
      آره منم همین فکر رو میکنم آخه من خیلیم چیز روش نزاشتم دو مگابایت و خورده ای شد یارو چجور والپیپر درست کرده تونسته بزاره مگر اینکه از اینترنت اورده باشه فقط یه اسکرینشات گرفته باشه من اسکرینشات میگیرم بیشترم میشه دیگه بد شانسم کلا😐

    • بمیرم برات🥺💔

    • نمیر یه ادیت دیگه زدم😂

    • فقط یه چیزی قبلش باید توی مسابقم شرکت کنی چون اگه من اول شرکت کنم جواب مسابقم لو میره😂

    • 😂😂😂💔

    • عع 😳
      اوکی باشع🙃🌸

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.