4 سال پیش 4 اسلاید 237 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • خیلی وقته دیگه آرمی نیستم...!

  • وای دهنتسرویس🥀🥀

    • اقا اینجا ۱۱ سالم بود حوصله هم ندارم بخونم چی کسنوشتم😭

  • عاه منو دختر خالم آرمی کرد🗿🙂

  • واییی منم اوایل نیو آرمی بودنم همینجوری تباه بودم😹😹😹
    اولا بایسم تهیونگ بود الان بایس رکرمه😍❤️
    اما الان بایسم و دلیل نفس کشیدنم جیمینه،🙂💜💜💜💜💜

  • واییی جررر😂😂💔
    هممون همین جوری بودیم😂
    منم بایس اولم اولم نامجونی بود 🥺♥
    ولی دیدم شوگا بیشتر شبی منع 😂💔

  • عجب...😐💔
    من کلاس دومی دختر عمم بی تی اسو بهم معرفی کرد ولی زیاد توجه نشون ندادم نمد چرا البته در اون دوران تازه مری و بلینک شده بودم بیشتر برو اونا ذوق داشتم و فقط آهنگ فیلتر رو شنیدم😐💔 وبعد از یه سال خودم کم‌کم آرمی شدم😐💔

  • وایی جر😭😂
    تو دیگه خیلی تباه بودی.. 😔😂💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.