4 سال پیش 6 اسلاید 126 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (6)
  • به این فکر میکنیم که موفع دعوا چه اتفاقی افتاد؟ و خاطراتو مرور میکنیم و با خودمون میگیم که کاشکی من این جوابو میدادم... 🙂🎗
    خب تموم شد... :)

  • 3- چون وقتی چیزیو نیاز نداریم... معمولا بیشتر به اطراف توجه میکنیم و ذهنمون خالیه ... ولی وقتی تو ذهنمون یه چیزیه که اونو پیدا کنیم، تصویر اون شیء رو تو مغزمون داریم و اونو اطرافمون میبینیم، اما توسط مغزمون تیک خورده و انگار خودمون دنبالش میگردیم، ولی پیدا شده🙂🛒🛒
    4- من تاحالا این کارو نکردم نومدونم... :|
    5- برای اینکه موقع دعوا به این فکر میکنیم که طرف مقابلمون ممکنه چی بهمون بگه و ذهنمون از اتفاقی که افتاده که دعوا شده پرشده، و اعصابمون خورده... ولی وقتی دعوا تموم میشه، به این فکر میکنیم که

  • جواب سوالای بی جوابت💨🙂💔
    1- چون با خودمون فکر میکنیم میریم از توش یه چیزی ورمیداریم میخوریم و فیلم نیگا میکنیم :)
    2- معمولاا وقتایی که حوصلمون سرمیرفت یا فشار درس خوندن رومون بود این کارو میکردیم... چون دلمون نمیومد تو دفترمون خط خطی کنیم و وقتی اعصابمون خورده ، فکر کردن به اینکه کجا چیزی بنویسیم و افکار خط خطی خودمونو رو کاغذ پیاده کنیم، اعصابمونو بدتر خورد میکنه و تنها جا، پاککن و ناخون و پوست دستمون بود که بتونیم پاکش کنیم با صابون... ولی پاککن رو مثل یه خاطره نگه میداشتیم و نمیشد پاک کرد.

  • من رو ناخنام خودکار نمیکشیدم اما بقیش رو انجام میدادم فالویی بفالو

  • چرا حتما باید هوا را تنفس کنیم ؟
    نمیشه نکنیم؟؟

    • نه... اصلا هم زور نیست... میتونی نکشی ببینی چی میشه😐😐آخه این سواله؟😂🍖 ... معلومه ... خب یه دلایل عقلانی داره که محققا اینا میدونن دقیقشو... ولی این سوالات بی جواب، کاراییه که میکنیم ولی با عقل جور در نمیاد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.