4 سال پیش 6 اسلاید 401 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • احمقا دومین و چهارمین گروه کیپاپو نیاورده

  • نتیجه : عالی
    تو یه کیپاپر واقعی هستی
    چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
    .
    .
    .
    چالش :
    تو بی تی اس همه اعضا
    بلک پینک : لیسا (البته فنشون نیستم فقط آهنگاشون رو گوش میدم /:)
    استری کیدز : فلیکس و هیونجین
    تی اکس تی : هیونینگ کای و سوبین
    ایتزی : یجی

  • عالی
    تو یه کیپاپر واقعی هستی
    ج چ:بلک پینک:رزی یا همون رزان
    بی تی اس:جیمین

    • یا خدااااا
      چقد کپی منی
      دقیقا!!!!!

    • 😶😶😶

  • عالی
    تو یه کیپاپر واقعی هستی
    چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ج چ:همشونو از تو همشون دوس میدارم

  • بی تی اس

  • ج چ :
    بلک پینک : ot4
    BTS:شوگا
    استری کیدز : بنگچان
    ایتزی : ریوجین و لیا
    تی اکس تی : بومگیو
    اکسو : کای

    • خدای من...
      این کامنتو که خوندم فکر کردم خودم نوشتمش...
      کپی ............!

  • طرفدار بی تی تس و بلک پینکم 💖

  • ج.چ : اوتی سونم تو بی تی اس تو اکسو بایسم بکهیونه تو تی اکس تی بایسم سوبین و یونجونه تو ایتزی بایسم ریوجینه تو استری کیدزم بایسم فلیکسه و
    فن بلک پینک هم نیستم:)))

  • بی تی اسسسسسس

  • عالی
    تو یه کیپاپر واقعی هستی
    چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
    ج چ:تو بلک پینک جنی
    تو بی تی اس شوگا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.