6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
احمقا دومین و چهارمین گروه کیپاپو نیاورده
نتیجه : عالی
تو یه کیپاپر واقعی هستی
چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
.
.
.
چالش :
تو بی تی اس همه اعضا
بلک پینک : لیسا (البته فنشون نیستم فقط آهنگاشون رو گوش میدم /:)
استری کیدز : فلیکس و هیونجین
تی اکس تی : هیونینگ کای و سوبین
ایتزی : یجی
*3*
ممنون که تستو انجام دادی:)
خواهش
عالی
تو یه کیپاپر واقعی هستی
ج چ:بلک پینک:رزی یا همون رزان
بی تی اس:جیمین
یا خدااااا
چقد کپی منی
دقیقا!!!!!
😶😶😶
عالی
تو یه کیپاپر واقعی هستی
چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ج چ:همشونو از تو همشون دوس میدارم
بی تی اس
ج چ :
بلک پینک : ot4
BTS:شوگا
استری کیدز : بنگچان
ایتزی : ریوجین و لیا
تی اکس تی : بومگیو
اکسو : کای
خدای من...
این کامنتو که خوندم فکر کردم خودم نوشتمش...
کپی ............!
طرفدار بی تی تس و بلک پینکم 💖
ج.چ : اوتی سونم تو بی تی اس تو اکسو بایسم بکهیونه تو تی اکس تی بایسم سوبین و یونجونه تو ایتزی بایسم ریوجینه تو استری کیدزم بایسم فلیکسه و
فن بلک پینک هم نیستم:)))
بی تی اسسسسسس
عالی
تو یه کیپاپر واقعی هستی
چالش:بایست تو هر کدوم کیه؟؟
ج چ:تو بلک پینک جنی
تو بی تی اس شوگا