4 سال پیش 4 اسلاید 67 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • هی بوی
    یه مث یه رویا برام میمونه
    بس باهام بخون
    بگو که میتونیم پیش هم باشیم
    بگو که من میتونم
    تا آخر باهاتم
    پس بگو با من

  • رئیس من میخوام استعفاع بدم✋🏻😔

    • چرا عزیزم؟

    • راستش یه کمپانی بود که درواقع مدیرش دوست صمیمیمه تو دنیای واقعی😹و مجبور شدم ، یعنی اون مجبورم کرد که کارآموز کمپانی اون بشم😐و من هم قبول کردم🧂

    • اهان باشه موفق باشی به هر حال

    • ممنونم 😘😘😘

  • راستی رئیس میشه راجع به دبیو بهمون یکم توضیح بدید🥰

    • دبیوتون مثل دبیو اولین سولوییستمون هست ما تست میزاریم و بعدش شما دبیو کردین می خواستم بدونم کی می خوای دبیو کنی؟

  • رئیس من تکالیفم رو انجام دادمو میخواستم بپرسم که تکلیف دیگه ای نداریم؟؟؟

  • تکلیف من💕🌺تو تست هم میذارم🌺💕
    Can you feel it? 🍥Say that you can 🍥This love 🍥Let's make up for it tonight اLet us be in love🍥You will never be alone🍥 I will always follow you 🍥The sunset will come with you یتCan you feel it 🍥Say that you 🍥This love 🍥
    میتونی احساسش کنی؟ 🍥بگو که میتونی🍥این عشقه🍥بیا امشب جبرانش کنیم🍥بیا عاشق باشیم🍥تو هیچ وقت تنها نخواهی بود🍥من همیشه دنبالت میام🍥تا غروب افتاب همراهت میام🍥میتونی احساسش کنی؟🍥بگو که میتونی🍥این عشقه عزیزم🍥

  • تکالیف من ، براتون تو تست هم میذارم💕💕💕
    میتونی احساسش کنی؟ 🍥بگو که میتونی🍥این عشقه🍥بیا امشب جبرانش کنیم🍥بیا عاشق باشیم🍥تو هیچ وقت تنها نخواهی بود🍥من همیشه دنبالت میام🍥تا غروب افتاب همراهت میام🍥میتونی احساسش کنی؟🍥بگو که میتونی🍥این عشقه عزیزم🍥
    Can you feel it? 🍥Say that you can 🍥This love 🍥Let's make up for it tonight اLet us be in love🍥You will never be alone🍥 I will always follow you 🍥The sunset will come with you یتCan you feel it 🍥Say that you 🍥This love 🍥

  • من میخوام کارآموز بشم و مشخصات کارآموزیم رو تو نظرسنجی براتون نوشتم و راجع به تکلیف هم براتون تو تست میذارم چون یکم زیاده تو کامنت نمیاد و ممد هم که تا شنبه اجازه نمیده تست بسازیم و شنبه تو تست تکلیفم رو میذارم

    • باشه کیوتم

    • مرسییییی ، تکلیفو براتون میذارم تو تستتتت💕💕💕💕💕💕

  • های
    من آهنگم رو نوشتم و تست رو گذاشتم
    میشه بگین چطور شده؟🙂💕🐇

  • های
    آهنگ ب چ صورت باشه
    مثلا کره ای تایپ بشه یا انگلیسی یا فارسی؟🐾🌻

    • های لاو
      بیبی باید دوزبانه باشه مثل انگلیسی و کره ای یا انگلیسی و فارسی یه کره ای و یا فارسی
      می تونی از مترجم هم استفاده کنی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.