4 سال پیش 6 اسلاید 745 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • متاسفم.. تو واقن افسرده ای:)
    ولی.. احساس تنهایی نکن.. منم مث خودتم.. هروقت که دلت گرفت میتونی با من حرف بزنی باشه؟🙂💕

    از زندگی و آدماش متنفرم
    یه آرزو دارم چیز خاصی نیست
    فقط میخوام بمیرم

  • متاسفم.. تو واقن افسرده ای:)
    ولی.. احساس تنهایی نکن.. منم مث خودتم.. هروقت که دلت گرفت میتونی با من حرف بزنی باشه؟🙂💕



    ....

  • داری ب افسردگی نزدیک میشی... خیلی بهش نزدیکی..🙂🍧
    اصلا اینطوری نیست من کاملا افسرده ام

  • داری ب افسردگی نزدیک میشی... خیلی بهش نزدیکی..🙂🍧

  • متاسفم.. تو واقن افسرده ای:)
    ولی.. احساس تنهایی نکن.. منم مث خودتم.. هروقت که دلت گرفت میتونی با من حرف بزنی باشه؟🙂💕
    ولی من کلا یه ارزو دارم مه خواسته زیادیم نیست.
    فقط میخوام خودم بکشم/بمیرم.
    همین

    • نبینم اینجوری بگیااااا
      هیچی ارزش اینو نداره که تو بمیری خب؟
      اصنم ازین آرزوها نکن
      برای رسیدن به هر چیزی باید یه سختیایی رو تحمل کنی دیگه قبول نداری؟

    • میدونم قبول داذم ولی الان دبذه خودمم بکشم مثل قبل نمیشم چون یه بیماری دارم که بخاطرش یه اتفاق افتاد مهافسرده بشم و بخاطر افسردگی یه بیماری جسمی بدترگرفتم و الان تقریبابه این که به قرص مفنامیک معتادبشم رسیدم هر روز باید با درد بیشار از قبل راه برم یه ثانیه هم بدون درد نیست. کلیه درد شدیید، معده درد شدید، پریودی بادرد زیاد، بهم ریختن هورمون هام، عمل جراحیم، بیماری کولاژن، تو عمرم مثل دختر رفتار نکردم و رفتارم بیشتر مثل پسرا بوده( از نظور اونایی که تبعیض جنسیتی قائل میشن)قد شدیدا کوتاهم که بخاطرش..

    • مسخره میشم و...

  • متاسفم.. تو واقن افسرده ای:) ولی.. احساس تنهایی نکن.. منم مث خودتم.. هروقت که دلت گرفت میتونی با من حرف بزنی باشه؟🙂💕
    اوکی حتما
    آجی میشی ال آی ۱۴

  • از زندگی خسته شدم:) 💔

  • داری ب افسردگی نزدیک میشی... خیلی بهش نزدیکی..
    اصلا نزدیک نیستم من کلا افسردم و اینو همه میکن

  • متاسفم.. تو واقن افسرده ای:)
    ولی.. احساس تنهایی نکن.. منم مث خودتم.. هروقت که دلت گرفت میتونی با من حرف بزنی باشه؟🙂💕

    هـعی باشـه پـرنصـصم🥺🧁

  • تو اصلا افسرده نیستی فقط فک میکنی افسرده ای از این فکر بیا بیرون🙂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.