4 سال پیش 4 اسلاید 753 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • من برادر و خواهر ندارم تک فرزندم.ولی همیشه یعنی حتی الان هم ک14سالمه دلم یک خواهر کوچیکتر از خودم می خوا.هی به مامانم و بابام می گم(مامانم سی و چهار سالشه بابام سی و هفت)هی می گم شما جوونید. 😂 ولی کو گوش شنوا؟😂

    • هی اصرار کن داداش/خواهر دار شی😹💅

    • بله.تا نشه آرام نمی گیگیریم🧸

  • من ابجی ندارم، اخرین دایناسور جهان تو خونمون داره زندگی میکنه، البته شایعست ک خواهرمه (ᗒᗩᗕ)
    ۷ سالشه ۱۰ سال ازم کوچیکتره، رو مخخخخخخخخخخخخ

    • وایییی منم دوس دارم یه خاهر کوچیک تر داشته باشم 🥺

    • اصلا خوب نیس😓
      من داداش بزرگتر میخوام🥸

    • بیا عوض کنیم...

  • دادداشت گفت به کسی نگو بعد میای تو فضای مجازی پخشش میکنی؟😹🚶🏿‍♀️

    • دقیقا😹🧤

    • خودم تنهام حوصلم سر میره میام اینجا میحرفم با شما داداشم قرار نیس بفهمه😂

    • ایشالا زنده بمانی🤲🏿😔

  • تستم بازدیدش بیشتره تا کامنت اگه نمیخواین تا تستای اینطوری نسازم😢💔

  • لطفا به نظر سنجیم سر بزنید

  • سلام میشه فالوم کنید و به تستام سر بزنید منم همین کارو میکنم ❤️😙

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.