هاییی و بلی من بعد مدت ها گشادیو کنار گذاشتم و تست ساختم یاعععع
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاییی و بلی من بعد مدت ها گشادیو کنار گذاشتم و تست ساختم یاعععع
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تهيونگ🐥
لی جونکی دیگه کیه؟
اصغر آقا🤣🤣🤣🤣😂😂😅
خیلی باحالی😄
تستت عالی بود!
در ضمن،تهیونگ عضو بی تی اس
می خواستم بگم اگه خوبی یا بدی از من دید بالاخره حلالم کن و به یاد داشته باش خیلی دوست میدالم.در هر صورت می دونم خیلی اذیتت کردم ولی منو ببخش.من همیشه تو رو به یاد داشتم،دارم و خواهم داشت.خدافظ برای همیشه عشق من👐
سلام آجی.بهتره بگم خدافظ👐
من دیگه نمی تونم بیام چون المپیاد ریاضی دارم و بعدش هم نمیشه.
دیگه نمیام تو تستچی چون والدینم اجازه نمی دن.
عالی بود عاجووووو
ج چ:چا اون وو😅
هری استایلز
نمخامممممممممم من ته مخاممممم🚶
ته مالع خودته فرزندم😹
اوکی مح درم میرم انگشتای پامو بفروشم😐🚶
ب سلامت😹
من برم انگشتای پامو قط کنم بای بیبی هام
ای ژون😹
عاولی بید عاژی💖
مح عاشق تصتاتم😚
هر روز تصت بصاز🙂
تنکی فداتشم
عرررಥ‿ಥ💜چمش عاجو