3 سال پیش 8 اسلاید 47 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • برای طرفدارای کتاب مدرسه افسانه ای (خوب های بد بد های خوب)یه خبر ویژه داریم🥳🥳💖
    توی تستچی یه مدرسه فوق العاده تأسیس شده به‌ نام مدرسه خوبی و شرارت🤍🖤
    که همش از روی خود کتابه😍❤
    🌺در اکانت کاربر Queen🌺
    پس زودباش توی مدرسه ثبت‌نام کن و وارد دنیای جادویی خوبی و شرارت شو❤💜🍭
    توی مدرسه خوبی و شرارت می بینمتون😉💙🖤🦋

  • عررر خیلی خوب بود 😻💕من خوب های بد،بدهای خوب رو خوندم عالیه،پاستیل های بنفش هم خوندم،شازده کوچولو هم خوندم،دختری که ماه را نوشید هم خوندم :) 🦋🖇
    وای وندا حالا که توهم اهل کتابی حتما کتاب (جنگی که نجاتم داد)رو بخون،خیلییی قشنگه،من دو سال پیش خوندمش خیلی قشنگه 😻💕
    چالش:آره آره حتما 🌿✨

    • عررررررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررررر تیناااااااااا جیخخخخخ تو هم یمخونیییی ಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
      اره اتفاقا میخوام حتما بخونمش، توی سایت پرتقال دیده بودمش. تکه هایی که من شدند و بینتی فرزند نامیب و زیر سقف اسمان و قصه های همیشگی هم خوندی؟ عالین.
      چشممممم❤🍓

    • آره منم خوندم عاشقشم خیلی قشنگه 😻💛🖇
      از بین این کتابایی که گفتی فقط بیتی فرزند نامیب رو نخوندم اونم حتما میخونم 😽💕✨

    • جنگی که نجاتم داد رو خوندم :)

  • مح از بین اینا فقط شاهزاده کوچولو رو خوندم😂💛

    • خیلی خوبه 🥺💗
      بقیه هم بخون💛🍩

  • چالش:پارت 2 هم ک همشون پیشنهاد های خودمه رو بذارم؟ 🥑💕
    ----------------------
    صددرصد:)

  • 1و5و6و8 رو خوندم بقیشم جمعه رفتیم بیرون میگیرم چون میدونم هرچی وندا معرفی کنه بهترینه:)

  • بچه خوبی شدی تست ساختیااا😹🤝

  • اولمممم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.