4 سال پیش 6 اسلاید 42 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • عااا
    بمیرم برات⁦ಥ‿ಥ⁩
    میدونستی خدا اونایی رو که بیشتر سختی میکشن خیلی دوست داره؟!:)
    باید قوی باشی:)
    مطمئن باش یه روزی یه آینده درخشان در انتظارته !!:))
    راستی چند سالته؟

  • اره اینو به دادشت بگو

  • هرگز شب ابدی نبود...هرگز ستارگان بدون تاریکی ندرخشیدن و هرگز بعد از بارون آسمون زشت نبود!...در تاریک ترین شب ها ستارگان زیباترند...دیدی بعد از بارون آسمون چقدر قشنگتره؟...پس اگه الان تو زندگیت بارون میاد بدون که وقتی تمام بشه زندگیت خیلی زیبا میشه...ولی تنها شرط اینکه آینده خوشخبتی رو تجربه کنی اینکه به آفتاب بعد از بارون ایمان داشته باشی🙂

  • میدونی...برات خوشحالم!...میدونی چرا؟...چون سختی زیادی میکشی...و کسایی که بیشترین سختی ها رو میکشن...مطمئنن در آینده خوشبختی های زیادی رو تجربه میکنن....چون پشت کوه سختی ها خورشید خوشبختی ها پنهان شده!...پس خوشحال باش!...چون در آینده...یه روزی میرسه که به گذشتت نگاه کنی و ببینی چقدر اوضاعت تغییر کرده...میبینی دیگه خبری از اون روزهای تیره و تار نیست و از ته دلت میخندی🙂

  • بمیرم برات

  • الهی. انشالله که درست بشه
    با این رفتار های مامان بابات.شک کردم برو یه آزمایش دی ان ای بده
    البته ببخشیدا :-)

    • خب مامان باباش نمیگن برای چی ؟ بعدشم کلی پول ازمایش دی ان ایه

    • راس میگی

    • :-) هرجور صلاحته خودت بهتر موقعیتت و درک.میکنی. امیدوارم زندگی آروم و زیبایی.داشته باشی ;-)

    • به پولش فکر نکردم
      حتما دلیلی داره که فرق میزارن :-)
      والا نمیدونم.

  • ای طرف داره ع دس میره بعد بازم شما میاین کامنت تبلیغی میکنین😐😂

    • عررر چرا انقد حققق😹😹🦋😔

    • 😐😐😐😐😧

  • قلبم درد گرفت 🥺🥺🥺
    اشکالی نداره 🥺🥺🥺🥺
    روزی میرسه که اونا پشیمون میشن 🥺🥺🥺

  • میشه با هم دوست شیم؟•-•

  • ناراحت نباش کسایی که اذیتت می کنن حتما تقاصشو پس میدن تو نباید بخاطر همچین کسایی ناراحت باشی:)
    بدون همیشه خیلی ها دوست دارن🙂❤
    باید قوی باشی و جلوشون وایسی باهاشون حرف بزن شاید اشتباه هاشون رو بفهمن:)))

    • مگه میتونم اگه من حرف بزنم انگار گفتم میخوام بمیرم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.