های🙂 اینجا چیز خاصی نیست🙂
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های🙂 اینجا چیز خاصی نیست🙂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام میشه لطفاً قضیه ایدل و کمپانی تو تساوی رو یکی برا من کامل توضیح بده😅
تازه اومدم توی تستچی 🙂🍿
های راستش بزرگتریم مشکلم اینه که پدر مادرم کارهایی که خودشون نتونستن انجام بدن میخدان من انجام بدم:(
سلام جنی لیسا هستم امروز که دیبو کردم من خیلی ناراحت شدم چون همش این پیاما رو میدن
کاش بلک پینک شمارو نبینه چون زحمتاش به باد میره
همین الان هم صد تا بلک پینک هست و.....
امیدوارم تو ناراحت نشی و منم تازه بست فرندم ترکم کردو زربه بدی دیدم
سلام لیسا من نمی دونستم این حرف ها رو زدن واقعا کارشون زشت بوده و بله همین الان هم از بلک پینک خیلی هست و در مورد بست فرندت ببین اینکه دوست صمیمیت رو از دست بدی بد نیست اما اینکه توی راه برگردوندنش خودت رو از دست بدی بده...🙂♥️
هر وقت نیاز داشتی با کسی حرف بزنی می تونی روم حساب کنی🙂♥️
ممنون جنی تو واقعا به من خیلی حس خوبی میدی
نظر لطفته تو هم به من حس خوبی میدی🥺♥️
ღ😘ღ