هاییی امیدوارم خوشتون بیاد😂😍❤
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاییی امیدوارم خوشتون بیاد😂😍❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو داری رنگ ژاپن بی تی اس رو می امدی
چی؟؟؟؟؟😆
هیچی چیزی نیست به امید خدا کیبوردت حالش خوبه😂💖
تو داری بفرس ببینم کی میای ولی من گفتم من تو هم برو ای؟
واتتت😂🌝
😂
تو داری در سال پیش از دست من فرار کردی و در مورد علاقه مند شدن به بی تی اس مقاومت کردی و من میخوام تو رو بندازم تو ماشین لباسشویی راه اندازی شد
جرررر
معلم ادبیات در این لحظه: برگام🙂😂❤
ج چ : تو داری سلام خانوم کرامتی امروز زنگ اول با شما داریم یا خانوم قندهاری؟
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چیم دراومد🤣🤣🤣🤣
با خانوم قند هاری عزیزم😇 جرررر😂😂😂 مرسی که تستو انجام دادی🍭❤
🤣🤣🤣🤣🤣 خواهش گلم
ج چ تو داری با آهنگ اشون میخونی سلام وقت به عنوان مثال در مورد پتانسیل کشسانی 😐😐😐😐از کیبوردم متنفرمممم
پتانسیل کشسانی😔😂 🍭مرسی که تستو انجاج دادی😍❤
😂😂♥️
دنبالی دنبال کن 😘 🥺 🍓
چشم❤😍🍭
تو داری بهش بی احترامی به استاندار به مدیران گزارش خواهد شد 😐🤦🏻♀️😐😐
چی شد 😐🤦🏻♀️
واییی این خیلی خوب بود😂😂🤭❤
ج. چ: تو داری یا نه ولی من از تو هم بخیر عزیزم خوب بخوابی عشقم نفسم زندگیم شیرینم عسلم جگرم
😐😐😐😐
کیبوردت زیادی مهربونه قدرشو بدون😂😅❤
اره خیلی، تازه دانلودش کردم 😂