این بیماری از چین اومده هشدار دادن که مراقب باشین من براتون درباره این بیماری جدید زامبی بهتون توضیحاتی میدم
درسته:>این بیماری از چین اومده و داخل شهر شیان شروع شده این بیماری بر اثر یه سری خون ریزی هایی توی مغز میتونه انسان به زامبی تبدیل کنه یه سری تحقیقات انجام دادن و فهمیدن که همه چی از یه موش شروع شده توی اسلاید بعد یه خبرنگاری هسته از آمریکا که فیلم گرفته بود و گذاشته بود
توی عکس ب خبرنگار بن هارلون{ک نمیدونم درست گفتم یا ن:|}از آمریکا این خبرو گذاشته تازگیا متوجه شدن که چین داره رفتار های مشکوکانه انجام میده و مثل اینکه سعی داشته این خبرو پنهون کنه سوال خیلیهاشون این ک چجوری این بیماری به وجود اومده چجوری رو مغز تاثیر میذاره
گفته شده که یک موش که ناقل به این بیماری بوده در یک مزرعه مقداری از توت فرنگی هارو آلوده میکنه و این باعث میشه که عده ای گرفتار به بیماری بشن تا الان ۱ نفر در چین به این بیماری زامبی مبتلا شده ما فهمیدیم که یک تومور توی مغز انسان هست که اگه این بیماری از تریق خون به اون برخورد کن باعث یچیزایی توی مغز انسان میشه اون مغز انسان به یه شکل دیگه در میاره
ولی خوب لازم نیست نگرانی زیادی به این موضوع نشون بدیم فعلن چین دور شهر شیان زنجیر گذاشته و حتی این هنوز معلوم نیست که شایعه یا واقعیت فعلن یه سری ویدیو توی اینترنت از شهر شیان چین داخل فضا مجازی پشت شده و یچیزایی مشکوک ولی هنوز قطعی شدن این بیماری معلوم نشده امکان داره ک یه شایعه باشه
گفته شده که این بیماری از طریق دهن،گوش،چشم وارد بدن میشه و به مغز میرسه جای جالب اینجاست که یه انیمیشن هسته که پیش بینی کرونارو کرده بود و وقعن هم کرونا اومد این انیمیشن مال یه شرکت این شرکت فیلم هایی رو میسازه که اتفاقات رو پیش بینی میکنه اگه شما فیلم شادی رو دیده باشین متوجه میشین که بازیگران فیلم شادی گفتند که مال این شرکت هستند و داخل فیلم شادی نصب بیشتر چیزاش مربوط به زامبی ها بود
اگ میخاین اطلاعات بیشتر بفمین توی گوگل بزنین و من خاستم بگم که هنوز واقعی بودن این مسئله معلوم نشده پس فعلن نگران نشین
یه سوال الان ۴ سال از انتشار این پست میگذره ولی.....
یه داستان راجب زامبیا دارم مینویسم ممنون میشم همایت کنید
بابات تبلیغ شرمنده
در مورد cdc چیزی میدونین؟(سی دی سی)
Cdc یک سازمان پیشگیری از بیماری های مسری و واگیر داره ک سال 2011 در مورد بیماری کرونا هشدار داده بود..یعنی ی بیماری مثل کرونا.
همون سال هم در مورد زامبی هم هشداد داد:)
بیماری توی موش: توکسو پلاسما گوندی.
اون شرکتی ک گفتی و کرونا رو پیشگویی کرده: خانواده سیمپسون ها..
من فیلم مردگان متحرکو دیدم..
اولش ک فیلمه داشت شروع میشد ریک از بیمارستان فرار میکنه..بعدش میره و با مورگان آشنا میشه و اونجا دو تا نکته رو گفت: اونا حرف نمیزنن؛ اونا با شلیک به سر میمیرن
منم دربارش درست کردم گزارش کردن فقط به خاطر این که مردم باور نکنند
فاتحه بخونین بدبخت شدیم این چینیا آخر مارو به چ*خ میدن
من رفتم از ساختمون بپرم پایین خدافظ
نت جهنم خوب نیست بزا بجنگیم:))