4 سال پیش 10 اسلاید 557 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • خیلی زیادی حرف زدم ت واقیعت ی کلامم حرف نمی زنم💔😐
    فقد خواستم بگم ک آدم مردم آزاری بودم از بچگي الانم فرقی نکردم روش هاي خودمو دارم😎🤘😐💔
    شوما ها مردم آزار نباشین خوف نیس😐💔

  • باز دوباره سال چهارم ی نفر دیه منتها اونو بی دلیل مامانمو خام میکردم می اوردم سرش😎🤘 با اینکه من خعلی اذیتش میکردم ولي اون هیچی حتی مامانشم نمیاورد🤝😐
    عاها نگفتم ک ت سال سوم اینقدر از رياضي بدم می اومد ک کتاب کلاغ سپید می‌بردم با همون بغل دستیم هی تقلب میکردیم و تا چن ماه اینطوری پیش رفتیم تا ی روزي معلم فهمید منم فوري زدم زیر گریه ک این تقلب میکنه تقصیر من نیس اونم دهنش وا مونده بود
    خلاصه بعد اون قضيه اون بغل دستیم عاقل شدو مث چی درسشو خوندو بهترین شد اما من همون قبلیم😐💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • تازه ی بارم يکي از تراش هاشو برداشتمو آوردمش خونمون با چسب راضي بهم چسبوندمش طوري ک اصن تراشه تکون نموخورد بعد فرداش بردمش مدرسه یواشکی انداختمش سر ی میزی بعد بش گفتم ک ببین اون تراشته هاااا اونم گف عههه ارههه بعد دیه برش داش اندازه زمینو زمان بنده خدا زور زد اما تراشه زیر دس من بود دیه😐😎🤘
    بعد چقدررر تلاش یکی از دوستام بش گف ک ی نفر برده برات ی کاری کرده ک اینطوری نمیشه💔
    منه مردم آزارم داشتم میخندیدم😐💔
    خلاصه خعلي اذیتش کردم اما اون خعلیییی خوفه😔🤝

  • جعررر عرر عالي😔😐💔
    چالش:خنده دار ترین خاطره مدرست؟ ت سال سوم ک بودم ب يکي از دوستام حسودیم میشد چون وسایلاش اون موقع خعلي خوف و شاخ بود
    از شانسمم بغل دستیم بود😔
    و میزاشت ب کیفش اینا دست بزنم منم ی بار الکي بش گفتم ک شابلونمو نیاوردم با اجازه یکی از ت فرض بگیرم اونم گف بش بردار
    منم دستمو بردم ت کیفش وسایلایی ک میخواستمو از کیفش دزدیم و الانم دارمشون😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • جعررر خوردم ولی وایه اون قضیه مودم من زخم خوردم جعرررر عالی بود فرزندم 😹💜

  • خاطره خنده دار ندارم

  • نمد😐
    خاطره خنده دار ندارم
    مگر اون باری ک دوستمو ترسوندم😐قیافش عالیییی بوددد اون لحظه😂😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.