4 سال پیش 4 اسلاید 13 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • سلام کیوتم!
    میشه توی نظرسنجی:
    بعترین‌سولوایست‌تستچی
    بهم رای بدیی؟!
    تو اکانت کاربر:کلوچه🍪
    گزینه: جعون‌جین!🇰🇷🌸
    عین‌هو لایفم بهت نیاز دارم!🥺🌸
    با هراکی داری پیلیز!-

  • هاعی‌مح‌کیم‌تهیونگم•-•
    یه‌سولو‌ییست‌تازه‌کار‌•-•
    رنگ‌فدومم‌مشکیه•-•
    به‌فنای‌گشنگم‌میگم‌دارک•-•
    توعم‌یه‌دارک‌میشی•-•
    _______________________
    صای‌بابت‌تب‌مامجبوریم‌اینوکارو‌بکنیم•-•
    اگه‌مشکلی‌داری‌بپاکش•-•

  • سلام خوبی؟ هعی نمیدونم چی کار کنم به بقیه اعضا تو کامنتای تست هاشون میگم بیان تو نظرسنجی یا نیستن و نمیان یا من دیدم کامنتم منتشر شده ولی الان پاک شده خودشون حذف میکنن اون ها نمیان تو که هستی معطل میشی نمیدونم چه کنممممم

    • سلام مرسی 💜
      🙁نمیدونم والا
      ولی هرچه قدر خواستی من صبر میکنم 💜
      یعنی الان کسی دیگه ای به جز من نیست ؟

    • نه 😞پری کلا من ندیدم اونقدری تست چی بیاد یجی و سانا هم تست چی میان ولی تو تستا شون خبر میدم کامنتمو پاک میکنن و اهمیت نمیدن ببینم چی میشه

    • 🥺

  • به نظرسنجی اخرم سر بزنید😻💕

  • یک نکته دیگه هم هست این که وقتی در تست دبیو تون دارین اهنگو با مشورت هم مینویسین برام بنویسین تو گروه چه موقعیتی میخواین داشته باشید من ازش اگه تستچی قبول کنه تست میسازم

  • راستی یک چیزی جدا از اهنگ من برای گروه افیشال زدم رمز رو به یکیتون میدم کامنتو پاک میکنم و اون یک نفر به بقیه میگه و کامنتو پاک میکنه من نمیخوام جز خودمون کسی بره تو اک🎶💗اگرم از اهنگ نکته دیگری یادم اومد تو تست دبیو تون میزنم🍫

  • سلام :) من هر تستی میسازم رد میشه:(میخواستم گروهتون کامبک اول رو بده ولی هی تست رد میشد پس بدبختانه قوانین رو باید شخصی تو تستای اخر تون بدم😹بعد بیاین تو دبیو گروهتون مشورت کنید🎶نکات مورد توجه در ساختن اهنگ:حداقل ده جمله باشه (حداقل)موضوع اولین اهنگ تون رو من انتخاب میکنم بقیه رو خودتون 💗موضوع تون درباره همگروهی هاتون گروهتون کمپانی خوشحالیتون دبیو و.. خلاصه از این جور چیزا باشه 💖

  • دو روز پیش هم تولد بابام بوددددد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.