4 سال پیش 5 اسلاید 7 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • منو گروهم بهتر از اونی هستیم که فکرشو میکردی
    ______
    باید قید میکردی بغیر مین یانگمون که یه تخته اش کمه😂💔 و هیچوقتتتتتتتت هیچکس نمیتونه بفهمه فازش چیه🤣💔 (ش/س= بشخصه میگم یه تخته‌اش کم نیست🗿 ۷تخته‌اش کمه🦦🖤)

  • اونجا که نوشتی جسیکا جسیکا ناخوداگاه خوندم دچیتا دچیتا😂😂😂😂

    • جررررررررر
      دقیقا😂😂😂😂😂😂😂😂
      مرسی اوما💜

    • ترکیب دچیتا و لالیسا میشه جسیکا😂😂😂😂

  • جونززز یعس...منم چند روزه اهنگمو گذشتم اما هیچکی بررسی نمیکنه

    • میسی عشقم😍
      😑💔

  • ببین متنش عالی 😍😍😍
    میرم از ی.ت بیت پیدا میکنم رو اون تنظیم میکنمش یا میخوای خودت بیت مورد علاقت پیدا کن رو اون بنویس

    • میسی عسلم😍
      منظورتو نمیفهمم
      یعنی چی؟
      شدو آنی یه اهنگ دیگ هم نوشتم

    • آنی :|

    • ب قول آنی کاپ کیک موتورت روشن شده هاا😂😂😂💜💜💜الان میرم بخونم😃💜
      گفتم که :《میتونی تو ی.وت.یو.....ب بزنی بیت بیکلام برای رپ(انگلیسی بزن😐🤚🏼) بعد اونو گوش کنی طبق اون شعر بنویسی که قافیه هم داشته باشه😐💜🤚🏼》

    • چرا نگذاشتی آهنگ را🥺😐

    • آره دیگ فعال شدم😂💜
      آنی ی.و.تی.وب فیلتر شکن میخوا. ک من ندارم =/
      اگه هم نصب کنم بازم یه مشکل هست...
      مادر جانم اجازه نمیده برم توی ی.و.تی.وب😐
      اصن ولش کن دیگ اهنگ نمینوسم :|
      میگم انی نظرت چیه یه آهنگ بخونیم؟ (گروهی)
      از نظرم خیلی خوب میشه😍
      البته باید بقیه هم موافق باشن همینطوری ک نمیشود😐



    • :|

    • همزاد😐💔
      حتمااااا😃💜
      ولی اول باید خانوادمو ب.ک.شم😇💔🖤

    • اوکی :|
      هر وقت ک.شتی به من اطلاع بده
      میخوام وارد عمل شم خانوادمو ب.کشم😐📿

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.