4 سال پیش 9 اسلاید 1,947 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • ۱ اره بابا
    ۲ دارک فانتزی مثل سگ های بانگو
    ۳نمد یک جوری بود

  • ۱- بل🌚
    ۲- ن
    ۳- آهنگش خوشمله

  • ۱-اره خیلییی باحاله
    ۲- اتک ان تایتان،شیطان کش ها،توکیو غول و......
    ۳- اری خهلی زیباست

  • امتحانات تموم نشد؟

    • سلام داداش نه والله هنوز تموم نشدن به خاطر برف فعلا تعطیله شنبه تموم میشم اگه دوباره تعطیل نشن😂

    • آها باشه 😊
      هدف اصلی این بود یاد آوری کنم که فراموش نکردیم 😅

    • 😅😅الان یه پارت میذارم احتمالا تا شب منتشر بشه😄🙏🏻

    • عالی😊

    • امتحان چیا مونده؟

    • راستش اسونن ولی دلم می خواد خوب بخونم دینی مونده نگارش تفکر و امادگی دفاعی😅

    • خب کار خوبی میکنی 🙂

  • 1اره
    2کسلوانیا
    3نه
    من اولین بار که اما رو دیدم فکر کردم پسره😂✨
    در کل تست عالی بود✨✨

    • ممنون 🙏🏻
      کسلوانیا رو هم دیدم😐😅
      اره اما خیلی عجیب غریبه ولی شجاعتشو خیلی دوس داشتم خیلی اح.مق در عین حال باهوش بود🤣🤣

    • اونم دیدی=|

    • امیر ارسلان چی؟

    • اح. مق ولی باهوش😂😂😂

    • امیر ارسلان تعریفشو شنیدم فعلا دارم مای هیرو اکادمی رو می بینم🙃

    • اها
      حتما ببینش خیلی جالبه

    • دقیقا منم فکر میکردم پسره

  • جایزه واریز شد

    • 😂ممنون سینیور🙏🏻🙏🏻😂

    • چی سینیور؟؟؟؟

    • جایزه واریز شد
      یعنی کارهایی که برای برنده شدن تو مسابقه گفته بودم انجام دادم

    • نه میگم تو سینیوری؟

    • آره

    • چطور مگه؟

    • چییی🤩
      همون سینیور یوتیوبر؟

    • نه من یوتوب ندارم😅

    • اها ببخشید اشتباه گرفتم

    • مشکلی نیس پیش میاد

  • جچالش۲:انیمه زامبی لند و ساگاوا،خوبه خیلی عالیه حتما ببینید.

  • او انیمه یم ندیوه،خوشه؟

  • ۱- بله عاشقشم
    ۲- نه نمیشناسم 😐💔 اگه فهمیدی به منم بگو تو بی انیمه ای موندم 😐💔
    ۳- آره بد نبود .

    • من تازه یکی پیدا کردم عالیه my ne t life as a villainess محشره حتما بینش😊

    • ای خدا این ایکس ها نمیان اسم فارسیش اینه زندگی بعدی من در نقش منفی

    • چشم دستت طلا 😂🥰

    • اوک 😂😚

  • انیمسو دیدم واقعا جذاب بود🤝😐💜

    • 🙏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😄اره خیلی خوب بود و غم انگیز واقعا بدجوری با احساسات ادم بازی می کرد

    • موفقم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.