خب بیاین بریم ببینیم نظر بی تی لس درمورد مدرسه چیه☺️♥
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب بیاین بریم ببینیم نظر بی تی لس درمورد مدرسه چیه☺️♥
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بْـکْ ـبْـــدْْهْـ🍇
بک دادم😐😂
بک بده
من که دوسش داشتم و دارم خواهم داشت😐👍🏻
آفلین آفلین😂
😂🌵🥕
نامیی بیا مسئله های من رو حل کنن
😂😂😂😂😂
بک بده
صلخعلیحقبید😐👍
عاجیمیشی؟لیانا۱۲صالمهبملیاهممگن🥺💕🍂
لقبام:لیا.لولو.جوجو🥺💕🍂
یس یس عاجی میشوم😆♥
سلین هستم دوستای نزدیکم بهم میگن سلنقاش😐👍🏻چون نقاش خوبی هستم😂
لقبام:اسکار،پاندا(تنبلم😂)
خوش🤝😂
منم ب همین دلیل خعلیی دوسش دارم مخصوصا ب خاطر دوستان آرمیم❤🍭🌸💕🤧
بله☺️♥
مدرسه رو هم میدوستم هم نمی دوستم 😐💜
هیییم😐👍🏻
از این به بعد عاشق مدرسم😍❤
😄😄😄👍🏻👍🏻👍🏻
دنبالت کردم دنبالم کن ممنون
چشم عشقم♥😘
ممنون
فالوم کن
من مدرسه نمیدوستم ولی بخاطر نامجونی سعی میکنم دانشگاه رو بدوستم😂
😂😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻
😂😂😂😌
جیزگیل چند سالته
18 بیوم بخون تو تستام
فالویی بفالو
حتما