4 سال پیش 4 اسلاید 29 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • سلام خوشبختم😍
    منو لئو صدا کن😉
    16 سالمه☺و دخترم😄
    طرفدار لاک پشت های نینجام و انیمه میبینم(تازه اوتاکو شدم😅)
    ارمی هم تا حدودی هستم و اهل انیمیشن هم هستم😁😁💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  • سلین 15 خش عاج آیناز:/💜

  • بله حتما
    اذینم 12 سالمه رفتم تو 13

  • فاطی ام 😶☝️ 13 سالمه 😬 کلاس هفتمم 😔🤣😭 اوتاکو ام 🤓 آرمی ام 😄💜 کره ای ام بلدم و دوس دارم 🙃 نایس تو میتیو ☘️🤝

  • عاجیت میشم
    هلما هستم14ساله
    بیوم هست🍓

  • عه اجی 😁این بیوگرافیته ؟

  • عالي آیناز جونم❤️💜
    عاجي میشم
    لیانا صدام میزنن¹² تهران منم عاشق سریالای کره اي چینی و ژاپنی ام مخصوصا خود کره اي ها💗
    خش کیوتم🥺🤍✨

  • خوشبختم
    میشم
    فرینا ۱۴ تهران
    منم کره ای دوست دارم
    اجی میشی؟
    سریال خوب کره ای معرفی کن

    • خوشبختم عزیزم اره اجی میشم
      مدرسه موریم دارم میبینم فکر کنم قشنگه
      شادی
      افسانه نوکدو زیبای حقیقی قشنگه ولی ولی موضوعش تکراریه

    • مرسی حتما میبینم
      من دنبال سریال با قسمت کم میگشتم🧋

  • سلام دوازده سالمه شيرازم آجیم میشی؟
    و اینکه دخترم اسم اصلیم شایلینه

    • اره اجی میشیم خوشبختمعزیزم

    • سلام خیلی خوبه ممنون چون من الان واقعا تنهام

  • منم تازه واردم اولا اینجوریه که تستات کم لایک و بازدید میخوره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.