خب سلام اینجا جایی برای یاد آوری بچگیامونه*** کامنت یادتون نرهههه🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤪😜
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب سلام اینجا جایی برای یاد آوری بچگیامونه*** کامنت یادتون نرهههه🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤪😜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کی بهتر از تو رو نگو خیلی رو مخمه🤕🤧
خیلی واقعا حرف دلمو زدی
چقدر تباه بودیم😒😂😂😂
یادش بخیر مرسی بابت تست☘️💚
ب تستو های منم بسرید بچها 😒👊
واییییییی دقیقا درست😅😅
من انقدر سر پشین تون گریه کردم
ولی چند سال بعد ۵ تا شبکه کارتونی دیگه اومد😅
عالی بود💛😑 👌💥
پارت 2 هم بزار اصلا داشت اینا یادم میرفت 😂
وای خدا یادش بخیر
وای چقدر حرف دلم بود 🥺😂😂😂 همش درست بود تو زمان ما همینطوری بود یه دهه هشتادیم 😎🖤😁 وای پرشین تون 🥺😂😭😭
ایون آهنگا مرسی خاطراتم زنده شد یادش بخیر 😊💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 مرسی تستت قشنگ بود
من حتی خواب شبکه پرشین تون رو هم دیدن بزرگترین و اولین شکست عشقیم بود من عاشق اون شبکه بودم😭😭اگه اون شبکه نبود شاید حتی با باب اسفنجی هم اشنا نمیشدم😢
خوب بود 🙂
عالییییی بود یعنی خاتراتم زنده شد با آهنگ و رقص تو عروسی واقعا عالی بود با اینکه دهه ۹۰ دم ولی همه میگن عین دهه هشتادیام آهان مثلاً اولا که من ۱-۲ بود از این بستنی صوتی ها بود که فقط به خاطر اون صوته بود یا مثلاً ای ای ما اصلا دنبال جایزه اش نبودیم میخواستیم اون بیسکوییت رو شبیه باراکا کنیم خیلی حال میداد