5 سال پیش 4 اسلاید 95 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • های سوییتی*-*🧀💛
    من سولوییتم اسمم یون ئه^^ ❤
    تازه دبیو کردم •-•🍊🧡
    حمایت میکنی؟ ~^~🍏💚
    ^~__________________~^
    ساری برای کامنت تبلیغ°-°🍇💜

  • آنیوو•-•🍯💕
    مح‌ی‌صولوییصتم اصمم عاریلح^^🍯🥢
    اصم فندومم صوییتز هصتح!•-•🌧
    تازح دیبو کردم!✧🍯•-•
    حــمایــت مــیکـنـیح؟•-•💕☁
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    صاریح بابت کامنت تبلیغاتیح•-•اگح‌ناراحت‌شدی•-•

  • های 😃💕
    گروه بد گرلز برگشتههه😜🥲💙
    و دوباره شروع به کار کردن 😃🤍
    خوشحال میشم حمایتمون کنید 🙃💛
    اگه ما رو‌ نمی شناسید بزارید معرفی کنم 💓🎄
    این گروه پنج تا دختر هستن🍭😊🙌🏼
    یان هی، آرتمیس، یونا ، جینی ، یونگ هه 😃♥️
    اسم فندوم لایکی 😉🍭
    پنج تا دختر کیوت که عاشق فن هاشون هستن😂 💓🥲
    و سعی میکنن با حرف هاشون و اهنگ هاشون به دیگران امید بدند 🤗😢
    اینم پیج افیشال هس 💕🍭
    پس دوباره حمایتمون کنید و لایکی بشید 👻💘
    منتظرتونم عشقا😄🍹🍭

  • امیدوارم موفق باشید

  • صلم‌صانا💜🍧
    مح‌سوآعصدم
    قبول‌میکنی‌مصاحبه‌کنیم؟

    • بلح 🖇

    • سوالاتم
      نظرت درباره بلو بری ها؟
      چطور دبیو کردی؟
      خوشحالی‌ رکورد 24ساعته زدی؟چون132جذب کردی!
      ایا بعد این همکاری همکاری دیگه ای داری؟

    • ¹عاشقونم

    • ²خب من اول قرار بود با جئون سوزی دبیو کنم اما به دلیلی از هم جدا شدیم

    • ³واقعا•-•خودمم نمیدونستن ولی خیلیح خیلیح خوشحالم و همشو مدیون بلوبری های کیوتمم

    • ⁴بله احتمالا با جیسو اصکای لایت یاهم کل اصکای لایت

    • ببخشید اصکای لایت نح بلواصکای

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.