4 سال پیش 6 اسلاید 1,316 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • کره ای : انیاسیو
    ژاپنی (اوتاکوام):کونیچیوا،یو،اوهایو،دایجین،کوروشیای،واکو واک،کاکویی دس،واتاشیوا (اسمتو بگو)دس
    چینی:نیخا(بین ه و خ)

  • کره ای : دانکشینه سارانگ هیو ♥️
    ژاپنی : نو بلد 😁
    چینی : وو د مینجه سو جین شه

  • انگلیسی:i don't now,hi,bad,goob,hello.......
    کره ای:(ی خروار بلدم)آنیونگ هاسیو،آنیونگ چوسیو،کامسامیدا،آنی،کینچانایو،هجیما.....
    ژاپنی:اویاسو میناسای.کونیچیوا.آریگاتو گوزایماشده.سایو او نارا.......

  • 👑سلام کیوتی 🧸🍭
    👑دنبال یه کمپانی خوب و عالی میگردی؟•~•🧁💕
    👑کمپانی راحت با حقوق بالا(•-•)🥞🧡
    👑که توش خیلی زود دبیو میکنی⁦💚🥑⁦(◍•-•◍)
    👑خوب کمپانی jk رو بهت پیشنهاد میکنم•~•🫐💜
    👑به پروفم یه سری بزن🍓❤
    👑پشیمون نمیشی💎💙⁦
    🎵(◍•ᴗ•◍)🎵

  • ومنی که عاشق لباس دخترای ژاپنیم😍
    konichiwa, سلام
    sayonare, خدافظ😂
    kumaخرس
    battaکره
    mizuآب
    بقیشو حوصلم نمیکشع😑

  • صلوم💌
    دو تا کیوت دبیو کردن و آهنگ اول رو خوندن و آلبوم اول رو دادن بیرون🎤✨🎵

    ولی فن کم دارن 🥺💟

    اسماشون:
    یونهی یا بی ان 🍈🍏

    جین هو 🍓

    فنشون میشی💔💌

    اسم گروه رد وایته اسم فندومشم ریویت🍭✨

    اگر فن این دو تا کیوت بشی و حمایتشون کنی ،بعد از یه مدت می تونی دیگه ریویت نباشی☺️❤️


    ممنون🎉

  • من فقط کره ای و ژاپنی بلدم بگم سلام
    کره ای : انیو
    ژاپنی : آیو

  • لباس چین قشنگ تر بود ولی من کیپاپر و کیدرامرم ولی خدایی مال چین خیلی نازه

  • عالی بید
    من تسو ببرسی کردم😐🥀
    یه هانبوکم که خالم دوخته دارم ولی متاسفانه دامنش کوتاه شده واسم دو سال پیش دوخته بود😐🥀
    ج‌چ:: ژاپنی و چینی نه ولی کره ای
    مثلا این😐: 저는 나자닌 이에요,이란 사람 이에요😐🇮🇷
    من نازنینم، و ایرانیم😐🇮🇷

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.